برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو و دیگر ورزشکاران قهرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو و دیگر ورزشکاران قهرمان و مدال آور استان خبر داد.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به افتخارآفرینی تعدادی از ورزشکاران کرمانشاهی در میادین ورزشی طی امسال، گفت : بازی‌های آسیایی هانگژو یکی از عرصه‌هایی بود که ورزشکاران کرمانشاهی توانستند در آن خوش بدرخشند.

وی افزود: در این مسابقات ورزشکاران کرمانشاهی موفق به کسب پنج مدال رنگارنگ (دو طلا و سه نقره) شدند که افتخاری برای استان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی هانگژو آرین سلیمی در رشته تکواندو و در بازی‌های پارآسیایی هانگژو هم هرمز صیدی در رشته پرتاب نیزه، یاسین خسروی در رشته پرتاب وزنه، شهلا بهروزی راد در رشته پاراکانو قایقرانی و مسعود امامی در رشته والیبال نشسته مدال آوران کرمانشاهی در این رقابت‌ها بودند.

حاتمی در خصوص پاداش در نظر گرفته شده برای این مدال آوران هم گفت: با وجود محدودیت‌های مالی تلاش شد به منظور قدردانی از زحمات این ورزشکاران پاداشی که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود، مناسب باشد؛ لذا برای ورزشکارانی که مدال طلا گرفته‌اند ۵۰ میلیون تومان، مدال نقره ۳۰ میلیون تومان و مدال برنز ۱۰ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این پنج نفر، در این مراسم از ۱۱۵ نفر دیگر از ورزشکاران کرمانشاهی که در این مدت در مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی برای استان مدال آوری کرده اند نیز تقدیر خواهد شد.

به گفته این مسئول، این مراسم صبح روز پنجشنبه (هفتم دی) با حضور استاندار کرمانشاه در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.