اصلاح مرز کشف‌رود/ ۲ تصفیه‌خانه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، گفت: تا پایان امسال ۲ تصفیه‌خانه شهری و صنعتی به بهره‌برداری می‌رسد.

جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تلاش‌های مختلفی در سال‌های گذشته انجام شده، اما برخی از پروژه‌ها به دلیل زمان‌بر بودن باید با جدیت پیگیری شود.

او به پروژه تصفیه‌خانه چرمشهر و پرکندآباد ۲ اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و پروژه‌های بزرگ دیگری در کنار این دو پروژه در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، ساماندهی اراضی کشاورزی در اطراف کشف رود، درختکاری گسترده و آزادسازی بخش‌هایی از حاشیه کشف‌رود را از جمله پروژه‌هایی عنوان کرد که همزمان با دو پروژه مذکور رو به پیشرفت است.

خدایی بیان کرد: کشف‌رود انباشتی از پیامد‌های مختلف را پیش روی ما قرار داده است و باید با ساماندهی کلی و فعالیت تصفیه‌خانه‌ها وضعیت آن را بهبود بخشیم.

او تصریح کرد: امروز آخرین اقدامات و هماهنگی‌ها را بررسی کردیم و امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم این موضوع به طور کامل در مشهد برطرف و روند بهبود شرایط آن تکمیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: تعریف مرز دقیق کشف‌رود از منظر شورای عالی محیط زیست اعلام شد. با این اقدام اصلاحات کشف رود در چارچوب مدون و قابل کنترلی، پیگیری می‌شود.

خدایی اظهار کرد: با تلاش‌های استانی، اصلاح مرز محدوده کشف‌رود به تصویب شورای عالی محیط زیست کشور نیز رسید. این موضوع زمینه را برای پیگیری بهتر امور توسط دستگاه‌های اجرایی استان به منظور بهبود وضعیت و پیشرفت پروژه‌های در حال انجام، فراهم کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.