لزوم پیشتازی اصفهان در مردمی سازی دولت

 دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: انتظار می‌رود اصفهان، همانند دیگر امور در مردمی سازی دولت پیشتاز باشد.

 دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت در شورای اداری استان اصفهان با بیان اینکه عنوان مردمی سازی در دو سال اخیر زبان‌زد شده است و درصدد هستیم تا ضرورت این امر را تبیین کنیم گفت: مردمی سازی دولت ضرورتی است که در برخی سال‌ها از آن فاصله گرفته شده و نتیجه آن چالش‌های امروز است.


سید احمد عبودتیان افزود: مشکلات و چالش‌های کشور با اطلاع رسانی و امکانات رفع نخواهد شد بلکه حضور و اراده مردم است که مشکلات را برطرف خواهد کرد.


او گفت: هر کشوری بر اساس شاخص، فرهنگ و پیشینه خود ایده‌ای در حکمرانی دارد، حضرت امام (ره) الگوی حکمرانی نظام جمهوری اسلامی را نیز به رأی مردم گذاشتند.

دستیار رئیس جمهور افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم می‌فرمایند باید حرکت عمومی شکل بگیرد و مردم به میدان بیایند، ایشان درباره چگونگی تحقق این امر راهکار حلقه‌های میانی را مطرح کردند که وظیفه دارند با سطوح حاکمیت و مردم مرتبط باشند.


عبودتیان گفت: مقام معظم رهبری در بحث مشارکت هم الگوی مردمی سازی ارائه کردند و کلمه تواصی را به کار بردند، در این الگو مدیران هم دخیل هستند و اگرچه ظاهر سختی دارد، اما وقتی اجرا شود همه خود را مسئول می‌دانند و دعوت کننده نیستند.


او با اشاره به طرح تأمین آب استان اصفهان از دریای جنوب، افزود: کارشناسان و متخصصان استان اصفهان و در رأس آن استاندار اصفهان با الگوی جهادی در این طرح کاری کردند که طرح چندین ساله در یک تا دو سال به سامان برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.