برگزاری مراسم روز جوان در دانشگاه فنی حرفه‌ای تبریز

مراسم روز جوان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای تبریز برگزار شد.

مسئول قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب در این مراسم با اشاره به اینکه جوانان ایرانی به خصوص دهه ۷۰ و ۸۰ می‌توانند تاریخ ساز و آینده ساز کشور باشند گفت:جوانان با ایمان و تلاش مستمر خود برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی پشتکار دارند و امیدوارنه به این مسیر ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام علم الهدی افزود: لازم است جوانان تاریخ بخوانند تا بدانند برای صیانت از نظام و انقلاب چه تلاش‌هایی صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد وگفت:بیانیه گام دوم، نقشه راه چهل ساله دوم انقلاب است و به خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهدو باید در این حوزه کار بیشتری انجام شود، کار‌های علمی و پژوهشی زیادی شده است، اما باید آثار آن را در کف جامعه مشاهده کنیم، علی‌رغم تلاش‌های هزاران شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های بی‌شمار دشمن که نقاط ضعف را بزرگ و نقاط قوت را تضعیف می‌کنند، آحاد مردم جامعه باید اهمیت این موضوع را احساس کند تا مقابل این جریان رسانه‌ای بایستیم.

وی همچنین به حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو و انتخاب افراد اصلح تاکید کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه جوانان سرمایه اجتماعی و نقش آفرین اصلی در مسیر توسعه و رونق کشور هستند گفت:بی‌تردید با شناخت درست از وضعیت آنان و برنامه‌ریزی صحیح می‌توان با استفاده از انان مسیر توسعه و رشد کشور را هموار کرد.

احمدی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود:انتخابات پیش رو برای کشور خیلی مهم هست همه جوانان و دانشجویان حضور حداکثری داشته باشند چرا که این حضور نقشه‌های دشمنان را نقش برآب وباعث اقتدار ملی خواهدشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.