آنتالیا پروتکل خواهر‌خواندگی با بت‌یام را لغو کرد

شهرداری آنتالیا پروتکل خواهرخواندگی با شهر ساحلی بت‌یام در استان تل‌آویو را لغو کرد.

کمیته ملی بایکوت امروز پنجشنبه مجدداً از همه دولت‌ها، شورا‌های شهرداری و نهاد‌های سراسر جهان خواست تا راه شهرداری‌های آدانای بزرگ و آنتالیا و قبل از آن بارسلونا، لیژ، بلم و ... یعنی انزوای جهانی رژیم استعماری و آپارتاید صهیونیستی که همچنان به جنایت نسل‌کشی علیه نوار غزه ادامه می‌دهد، دنبال کنند.

براساس گزارش المیادین، کمیته ملی فلسطین برای بایکوت اسرائیل و رهبری جنبش بایکوت (BDS) در سطح جهان، از گروه جنبش بایکوت در ترکیه (BDS Türkiye) به دلیل تلاش‌های آن که منجر به لغو روابط بین شهر‌های ترکیه و شهرهای اشغالی در فلسطین را شد، تشکر کردند.

به تازگی روابط آنتالیا و شهر ساحلی بت یام در اراضی اشغالی قطع شد. در بیانیه شهرداری آنتالیا آمده است: با توجه به حملات مستمر اسرائیل علیه مردم فلسطین که همه دنیا شاهد آن هستند، لازم است تمامی روابط موجود و بالقوه با شهر بت یام پایان یابد.

 پیش از این، با تشدید جنایات دولت اشغالگر علیه مردم فلسطین، شهرداری بارسلون روابط خود را با رژیم آپارتاید صهیونبستی قطع کرده بود.

بر اساس بیانیه کمیته ملی تحریم، جهان بیش از هر زمان دیگری به زشتی رژیمی که ملت فلسطین دهه‌ها در برابر آن مقاومت می‌کنند، توجه کرده است. اخیراً به دلیل تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، کمپین‌های بین المللی برای بایکوت اشغالگران افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار