موسسه خیریه بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان راه‌اندازی شد

رئیس بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان گفت: موسسه خیریه این بیمارستان با هدف شناسایی بیماران نیازمند و تامین هزینه‌های دارویی و درمانی آنها ، ساماندهی کمک‌های خیران و تهیه تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز راه‌اندازی شد.

عقیل میری اظهار کرد: از ابتدای  امسال  تاکنون به بیش از سه هزار نفر در بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع) زاهدان به عنوان تنها بیمارستان تخصصی کودکان سیستان و بلوچستان خدمات ارائه شده است.

وی بیان کرد: بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان بیمارستان تخصصی کودکان و بیماران خاص شامل تلاسمی و هموفیلی در استان است و درمان بیماران خاص و صعب العلاج همانند تالاسمی و هموفیلی در این بیمارستان‌ رایگان انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع) زاهدان گفت: از ابتدای نوروز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار در اورژانس و کلینیک این بیمارستان ویزیت و به صورت سرپایی درمان و در بخش اطفال این بیمارستان نیز ۱۵۰ بیمار بستری و ارائه خدمات شدند.

وی عنوان کرد: بخش تالاسمی این بیمارستان پزشک متخصص خون همه روزه در این بخش حضور دارد و بیماران را ویزیت می‌کند در صورت نیاز مشاوره با سایر متخصصان انجام و بیماران ارجاع می‌شوند.

به گفته میری در بخش تالاسمی بیمارستان نیز از ابتدای سالجاری تاکنون به بیش از ۵۰۰ بیمار تالاسمی خدمات رسانی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار