النخاله: حمایت‌های ایران را از یاد نخواهیم برد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تمجید از کمک‌های ایران از مقاومت، نسبت به موضع کشور‌های عربی در قبال جنایت‌های اسرائیل انتقاد کرد.

زیاد النخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز چهارشنبه در اظهاراتی تأکید کرد که غزه با مردم و مقاومت خود پایدار خواهد ماند، پایداری خواهد کرد و پیروز خواهد شد.

طبق گزارش المیادین، النخاله گفت: روز جهانی قدس نقطه عطفی خواهد بود که در آن وحدت مردم و مبارزان و اهداف خود را تقویت خواهیم کرد.

وی گفت: ما نقش تاریخی جمهوری اسلامی ایران در حمایت و کمک به مقاومت را در ذهن خود ثبت خواهیم کرد و از این حمایت‌ها تمجید می‌کنیم.

النخاله با اشاره به اینکه نبرد طوفان الاقصی میان کشور‌ها تمایز ایجاد کرد، ادامه داد: ما هنوز در میانه نبرد هستیم و همه باید برای حمایت از فلسطین هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم.

وی گفت: باید در مقابله با پروژه تجزیه منطقه به نفع پروژه صهیونیستی، وحدت مقاومت و وحدت در میدان را به شدت تقویت کنیم. ما از برادران عرب خود می‌خواهیم که با ما همانطور رفتار کنند که با «اسرائیل» رفتار می‌کنند، زیرا هر آنچه که این رژیم نیاز دارد از کشور‌هایی می‌آید که همه چیز را از ما دریغ می‌کنند.

دبیرکل جهاد اسلامی افزود: با وجود محاصره و گرسنگی، متوجه شدیم که برادران عرب و مسلمان ما نمی‌توانند حتی یک جرعه آب برای تشنگان فلسطینی فراهم کنند.

زیاد النخاله در پایان گفت: مردم غزه با استواری افسانه‌ای در مقابل نیرو‌های شیطانی اعم از رژیم اشغالگر، آمریکا و متحدان آن ایستادگی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
آره دیگه یادت نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
بی خبر حمله میکنین توقع حمایتم دارین روتون رو برم
آخرین اخبار