گزارش/

از تحريف سخنان نماينده ولي فقيه در سپاه تا تکذيب دیدار سرلشکر سلیمانی با مقامات مصری

تجهیز تمامی یگان‌هاي نيروي زميني ارتش به بی‌سیم‌هاي جهش فرکانس، تحريف سخنان نماينده ولي فقيه در سپاه از سوي بي‌بي‌سي، تکذيب دیدار سرلشکر سلیمانی با مقامات مصری و غيره از مهمترين اخبار هفته گذشته در حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، اخبار نيروهاي مسلح در هفته‌اي که گذشت بدين شرح است:

پهپادهايي که قابل رويت نيستند: پهپاد نامرئي آمريکا، در اختيار نيروهاي نظامي ايران است؟ + فيلم و تصاوير

بوم‌رنگ، اولين پهپاد نيمه‌نامرئي جهان است که در سال 2006 به توليد انبوه رسيد. اين پهپاد شباهت زيادي به بوم‌رنگ داشته و در شديدترين شرايط آب و هوايي قادر به پرواز است.

تحريف سخنان نماينده ولي فقيه در سپاه از سوي بي‌بي‌سي
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: هفته گذشته بی‌بی‌سی بخشي از سخنان بنده را که راجع به مهندسی معقول در برابر اقدامات دشمن در حوزه جغرافیاي ایران بود، تحريف کرده و به انتخابات ربط داد.

شب گذشته برگزار شد؛ بيست و ششمين يادواره شهداي کربلاي 5 با حضور سردار يزدي
بيست و ششمين يادواره شهداي کربلاي 5 شب گذشته با حضور معاون حقوقي و پارلماني سپاه پاسداران برگزار شد.

سردار يزدي: ملت ايران از كسي که از خط ولايت عدول کند دوري مي‌كند
معاون حقوقي و پارلماني سپاه گفت: عناصر خودفروخته و ستون پنجم دشمن در داخل سعي دارند با ضربه زدن به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي جوانان را از تفکر بسيجي دور کنند اما هر مسئولي در هر لباسي بايد بداند ملت ايران از هر کسي که از خط ولايت عدول کند دوري خواهد کرد.

کاربران عادي چگونه قرباني حملات سايبري مي‌شوند؟/ راه‌هاي مقابله با اين حملات چيست؟ + فيلم
حملات سايبري طبقه یا مجموعه‌هایي از تکنیک‌ها شامل جمع آوری، انتقال، حفاظت، ممانعت از دسترسی، ایجاد اغتشاش و افت کیفیت در اطلاعات است که از طریق آن یکی از طرفین درگیر بر دشمنان خود به مزیتی چشمگیر دست یافته و آن را حفظ می‌کند.

سردار جواني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: اظهارات "هيگل" نشانه شکست تحريم‌ها عليه ايران است
مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: اظهارات "چاک هيگل" نشانه شکست تحريم‌هاي آمريکا و هم‌پيمانان اين کشور است.

حجت الاسلام حاج‌صادقي: فتنه‌گران داخلي نوک پيکان دشمنان هستند/ولایت محوری عامل بقای انقلاب بود

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه با بيان اينکه در فتنه 88 امت خواص را حذف کرد و مستقيما به ولايت وصل شد، گفت: اینکه می‌گویيم داخلی‌ها فتنه‌گر نیستند به معنی تطهیر آنان نیست، بلکه آنان نوک پيکان فتنه بودند و خبر ندارند فتنه اصلی در اتاق فکر آمریکا نشسته است.

گزارش/ "ذوالفقار 4" جدیدترین دستاورد نیروی زمینی ارتش
يكي از دستاوردهاي بزرگ جهاد خودكفايي نيروي زميني ارتش، ساخت تانك ذوالفقار به عنوان عنصر اصلي نبرد زميني است كه هر روز نسخه جديدي از آن طراحي و توليد مي‌شود.

اختصاصي باشگاه خبرنگاران/ گزارش تصويري از مراحل شكار جاسوس اعزامي سيا در ايران
متي‌والوك جاسوس اعزامي سرويس اطلاعاتي امريكا(CIA) در حالي در دام سربازان گمنان زمان(عج) گرفتار شد كه از مدت‌ها قبل تحت‌نظر بود.

جاسوس اعزامي CIA چگونه در دام اطلاعاتي ايران گرفتار شد؟ + تصاويرو فیلم
مستند "شكارچي در دام" روايتي است كه در آن سربازان گمنانم امام زمان(عج) بار ديگر قدرت خود را به رخ دشمنان قسم خورده كشيده و جاسوس اعزامي سيا را به دام انداختند.

به همت بسیج صداوسیما؛ بسیجيان آموزش فیلم‌سازی می‌بینند
دوره جدید آموزش‌های رسانه‌ای ویژه اعضای حوزه‌ها، پایگاه‌ها و گردان‌های بسیج برگزار می‌شود.

با حضور سردار فضلي؛ دومين کنگره سرداران و 5600 شهيد و ايثارگر شهرستان شميرانات آغاز شد
دومين کنگره سرداران و 5600 شهيد و ايثارگر شهرستان شميرانات با حضور جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين و فرماندار اين شهرستان آغاز شد.

در جمع بسیجیان و پاسداران استان خوزستان؛ سرلشکر جعفري: هر گونه تهدید دشمن را سرسختانه پاسخ می‌دهیم
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح در برابر تهدیدات دشمن گفت: در مقابل هر گونه تهدیدی از سوی دشمنان، واکنش‌های سرسختانه پیش بینی کرده‌ایم.

شرايط استخدام در وزارت اطلاعات چيست؟

تأمين كادر و امكانات مورد نياز اين وزارتخانه، حتي‌المقدور از طريق انتقال كاركنان ذي‌صلاح و امكاناتي كه در اختيار ساير نهادها و ارگان‌ها است، انجام خواهد گرفت.

سرلشکر صفوی: ایران قدرت اصلی تأمین‌کننده امنیت خلیج فارس است
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ایران قدرت اصلی تأمین‌کننده امنیت خلیج فارس و امنیت صدور انرژی این منطقه به جهان است.

صبح امروز؛ يادواره شهداي مخابرات و جنگال ارتش برگزار شد
اولين يادواره شهداي مخابرات و جنگال ارتش، صبح امروز با حضور جمعي از مقامات لشکري و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

سرتیپ آراسته در اولین یادواره شهدای مخابرات و جنگال ارتش: فتح سوسنگرد مرهون كار مخابراتي مقام معظم رهبري است
رئيس هيئت معارف جنگ شهيد سپهبد صياد شيرازي گفت: فتح سوسنگرد بعد از فرماندهی حضرت امام خميني(ره)، مرهون کار مخابراتی حضرت آقا است.

امیر پوردستان در جمع خبرنگاران خبر داد؛ تجهیز تمامی یگان‌هاي نيروي زميني ارتش به بی‌سیم‌هاي جهش فرکانس/ رونمايي از سامانه کنترل آتش EFSC3

فرمانده نیروی زمینی ارتش از رونمايي سامانه کنترل آتش EFSC3 و تانک بهينه‌سازي شده ذوالفقار در دهه فجر خبر داد و گفت: یکی از عرصه‌هایی که امروز روی آن کار می‌کنیم سیستم‌های جهش فراکنس است که پیشرفت‌های خوبی را در آن داشته‌ایم و تمامی یگان‌ها نیز به آن مجهز شده‌اند.

امير عزتي: پنجمین جشنواره "جوان سرباز" خرداد ماه 92 برگزار مي‌شود
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: پنجمین جشنواره "جوان سرباز" با شعار "سرباز، نگهبان دین، پاسدار شرف و حرمت قانون" در سوم خرداد 92 و با حضور وزير دفاع برگزار مي‌شود.

حجت‌الاسلام‌و المسلمین آل‌هاشم در اولین یادواره شهدای مخابرات و جنگال ارتش: نيروهاي مسلح کشور به هر تهديد پاسخي کوبنده مي‌دهند/ راهبردهای دشمنان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری
رئیس سازمان عقيدتی سیاسی ارتش با بيان اينکه نيروهاي مسلح کشور تحت فرمان رهبري به هر تهديد پاسخي کوبنده مي‌دهند، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری راهبردهای مختلفی از جمله تشدید فشارها، بحرانی جلوه دادن کشور، القای یاس و ناامیدی، انتشار شایعات، فضاسازی ناحق و طرح شبهه در سلامت انتخابات را دنبال می‌کنند.

امير عسگري تشريح کرد؛ اقدامات فاواي ارتش جمهوري اسلامي ايران در دوران دفاع مقدس
معاون فاواي ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اقدامات اين رسته در دوران دفاع مقدس گفت: 533 شهيد، 7 جاويدالاثر، 30 آزاده و بيش از 1400 جانباز، مبيّن حضور مؤثر فاوا در دوران دفاع مقدس بوده است.

سردار نقدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: سخنان "بشار اسد" منطقي بود/ رسوايي ابرقدرت‌ها در صورت عدم پذيرش طرح اسد

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به سخنان اخير بشار اسد گفت: ایستادگی ابرقدرت‌های جهان در برابر این حرف‌های منطقی، فقط باعث رسوایی بیشتر آنان می‌شود.

 تشريح عملیات کربلای 5 و عوامل پيروزي ايران/ عمليات مخابراتي در جنگ 33 روزه
فرماندهان سابق لشکر 10سیدالشهدا و تیپ حضرت زهرا(س) با اشاره به برنامه‌های دومین یادواره شهدای این تیپ و گردان‌های این لشکر به ابعاد مختلف عملیات "کربلای 5" و "والفجر 8" پرداختند.

پهپادها در زير دريا: آيا "روباه دريا" حريف "مين‌هاي دريايي" ايران مي‌شود؟ + تصاوير و فيلم
در گزارش‌هاي قبلي باشگاه خبرنگاران، به پهپادهايي اشاره شد که همگي پرواز مي‌کردند، اما پهپادهايي نيز وجود دارند که وظيفه آن‌ها شناسايي مين‌هاي دريايي و عواملي است که در زير آب وجود دارند.

دیدار سرلشکر سلیمانی با مقامات مصری تکذيب شد/ واکنش به ادعاي نقض حريم هوايي ايران
جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن اعلام خبر بازديد اعضا نيروهاي مسلح کشورهاي اسلامي از دستاوردهاي دفاعي ايران در حاشيه نخستين دوره مسابقات قرآن نيروهاي مسلح کشورهاي اسلامي، خبر ديدار سرلشکر سليماني با مقامات اخوان المسلمين مصر را تکذيب کرد.

سردار آسودي به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛ تلاش شبانه‌روزي بسيجيان در اقدام عملياتي عليه ناهنجاري فرهنگي
معاون فرهنگي و تبليغات نمایندگی ولی فقیه سپاه با اشاره به کارهاي عميق و عملياتي بسيج در مقابله با جنگ نرم و ناهنجاري‌هاي فرهنگي گفت: بسيج با اقدام عملی در این زمینه، کارهای فرهنگی مختلفی را به پيش مي‌برد.

پيام تسليت سردار نقدی به مناسبت درگذشت "شاهرخ اورامی"
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت شاعر و هنرمند بسیجی، مرحوم "شاهرخ اورامی" پیام تسلیتی صادر کرد.

پنجمین تمرین تاکتیکی جنگ نوین در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه برگزار شد
پنجمین تمرین تاکتیکی جنگ نوین منطقه یکم ندسا (نیروی دریایی سپاه) با حضور متخصصان، کارشناسان و کارکنان منطقه برگزار شد.

سردار نقدی: بسیج مهد نیروی مقابله با اختناق بین‌المللی است
رئيس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز مبارزه بزرگ و نبرد عظیمی در جریان است که بدون ساختار، برنامه و نیروی انسانی ساخته شده و شجاع، در برابر فشارها و تهدیدها پیش نمی‌رود.

حجت‌الاسلام قرائتی تأکيد کرد؛ لزوم اتخاذ تصميمات جدي روحانيون براي معرفي دين به نيروهاي مسلح کشور

رئیس ستاد اقامه نماز کل کشور با تأکيد بر ايفاي نقشي مهم از سوي روحانيون در وزارت دفاع گفت: این قشر باید در این حوزه مهم، تصمیمات جدی را در راستای معرفی دین و به خصوص مقوله نماز به نیروهای مسلح کشورمان به کار گیرند.

بیانیه معاونت بین‌الملل سازمان بسیج؛ آزادی زائران ایرانی نشانه اقتدار دستگاه‌های امنیتی و دیپلماتیک ايران در جهان است
معاونت بین‌الملل سازمان بسیج در بیانیه‌ای تاکید کرد: آزادی مقتدرانه زائران بی‌گناه ایرانی نشان می‌دهد دستگاه‌های امنیتی و دیپلماتیک کشورمان در تامین امنیت و ضمانت سلامت شهروندان ایرانی در تمامی نقاط دنیا عزمی راسخ داشته و از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهند کرد.

اولین همایش متولیان امور نماز وزارت دفاع آغاز شد
با حضور حجج اسلام "قندهاری" و "قرائتی" صبح امروز، اولین همایش متولیان امور نماز وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آغاز به کار کرد.

خودکفایی کشور در ساخت قطعات الکترونيک سيستم‌هاي اويرنيک، هيدروليک و بالابر هواپیما

مدير مجتمع اورهال هواپيماي C130 پايگاه يکم شکار مهرآباد گفت: کليه قطعات الکترونيک سيستم‌هاي اويرنيک و قطعات سيستم‌هاي هيدروليک سيستم‌هاي بالابر در کشور تعمير مي‌شود و به طور قطع مي‌توان گفت جمهوري اسلامي ايران در خاورميانه حرف اول را در اورهال اين هواپيما مي‌زند.

سردار نقدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛ آزمایش موفقیت‌آمیز سلاح‌های جدید یگان‌های ارتش و سپاه در رزمایش‌های اخیر
رئیس سازمان بسیج مستضعفین رزمایش‌های ولایت 91 و پیامبر اعظم7 را رزمایش‌هایی اقتدارآمیز خواند و گفت: به برادران خود در ارتش و سپاه پاسداران تبریک می‌گوییم که نمایی از توانمندی نیروهای مسلح ایران را در رزمایش‌های خود به جهانیان نشان دادند.

سردار آسودي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: "نيروي قدس" تکنولوژي خود را در اختيار مقاومت قرار مي‌دهد

معاون فرهنگي و تبليغات سپاه پاسداران با اشاره به الگو و مدل "نيروي قدس سپاه" در حمايت از مقاومت ضدصهيونيستي گفت: نيروهاي مقاومت اسلامي از ما تکنولوژي مي‌خواهند و اين نيرو نيز تکنولوژي خود را در اختيار آن‌ها قرار مي‌دهد.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار