حجت‌الاسلام ذوالنور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کانديداها و طرفدارانشان بايد از قانون تبعيت کنند

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: هم کاندیداها و هم طرفداران‌شان باید بعد از اظهارنظر شورای نگهبان از قانون تبعیت کرده و به آن احترام بگذارند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذالنور مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش شورای نگهبان در احراز صلاحیـت‌ کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری وظیفه‌ای است که قانون بر عهده شورای نگهبان گذاشته است.
 
وی ادامه داد: شورای نگهبان طبق قانون افرادی را که دارای تخصص، برنامه، صلاحیت‌های اخلاقی، اعتقادی و دینی بوده و همینطور از برجستگان رجال سیاسی مذهبی باشند را معرفی می‌کند.
 
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: اگر کسی از فیلتر شورای نگهبان رد نشد به معنی کافر بودن وی نیست بلکه این فرد قابلیت و توانایی لازم را برای جایگاه ریاست‌جمهوری ندارد اما شاید در حوزه‌های دیگر بتواند خدمت کند.
 
حجت‌الاسلام ذوالنور گفت: قانون فصل‌الخطاب است و شورای نگهبان را مسئول بررسی صلاحیت کاندیداها تعیین کرده لذا کسانی که ادعای خدمت به ملت و مملکت را دارند باید از قانون تمکین کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: هم کاندیداها و هم طرفداران‌شان باید بعد از اظهارنظر شورای نگهبان از قانون تبعیت کرده و به آن احترام بگذارند.  

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار