در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

شکایت "صالحی امیری" از نادران/ انتظار برای اعلام نتیجه قوه قضاییه

معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پس از اتهامات نادران به بنده شکایتی را تنظیم و به دادگاه ارسال کردم.

"سیدرضا صالحی‌امیری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در پی شکایت خود از "الیاس نادران" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس از اتهامات این نماینده شکایتی را تنظیم و به دادگاه ارسال کردم.

معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: منتظرم قوه قضاییه براساس حق و عدل عمل کند.

گفتنی است " سيدرضا صالحي اميري" از "الياس نادران" نماينده مجلس نهم به خاطر نشر اكاذيب و اتهامات غيرواقعي در جلسه علني مجلس شکایت خود را به دادگاه ارسال کرده است.

نادران در نطق مخالف خود در جلسه رأی اعتماد پنجم آبان ماه مواردی را به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نسبت داده بود.(اینجا)

لازم به ذکر است، چند مورد اتهام را عليه این وزیر پیشنهادی در صحن علني مجلس مطرح كرد كه به‌‌رغم درخواست تعدادي از نمايندگان مبني بر ارائه سند براي ادعاهاي مطرح شده توسط وي تاكنون سندي در جهت تاييد ادعاهايش در رسانه‌ها منتشر نکرده است.

این نماینده مجلس در نطق خود اتهاماتي مانند بازداشت غيرقانوني تعدادي از مردم در خوزستان، قاچاق سوخت در سواحل این استان، ارتباط دادن وزیر پیشنهادی با پرونده تخلف در بيمه ايران، اتهاماتي پيرامون حواشي اتفاقات دهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري و اتهام هم‌فكري يا شباهت صالحي‌اميري با جريان انحرافي را مطرح كرد.

اما الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به خبری درباره شکایت سیدرضا صالحی‌امیری از وی گفت: تاکنون چیزی به دست من نرسیده است.

سیدرضا صالحی‌‌امیری یکی از وزاری پیشنهادی دولت یازدهم برای تصدی وزارتخانه ورزش و جوانان بود که موفق به کسب رأی اعتماد از نمایندگاه مجلس شورای اسلامی نشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار