وقتی تیر ضد انقلاب برای سوء استفاده از درگذشت مرتضی پاشایی به سنگ می خورد +تصاویر

بررسی تاکتیک ها و عملکرد رسانه های بیگانه و مهره های سوخته جریان استعمار پیرامون درگذشت ستاره موسیقی پاپ کشور

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، درگذشت نابهنگام مرتضی پاشایی خواننده جوان موسیقی پاپ کشور که بر اثر بیماری سرطان  اتفاق افتاد موجی از ناراحتی در میان هواداران وی و جامعه هنرمندان کشور ایجاد کرد.

از سوی دیگر جریان خزنده ضد انقلاب که طبق معمول مترصد سوء استفاده از چنین موقعیت هایی است در گام اول سعی کرد برای ایجاد اخلال در امنیت روانی جامعه با استفاده از فضاسازی رسانه ای، فوت این هنرمند عزیز را با پخش شایعه و اکاذیب مشکوک جلوه بدهد که با اطلاع رسانی و حضور بموقع رسانه ملی و دیگر رسانه های متعهد کشور در صحنه این پروژه خبیثانه به شکست انجامید.



جریان مخالف نظام در گام بعدی برای سوء استفاده و موج سواری بر عواطف جامعه هنری و علاقمندان موسیقی با فعالیت مهره های منفور و طرد شده سعی کرد از این موقعیت نهایت بهره برداری را برای مطرح شدن بکار ببرد . افرادی چون آلن ایر شخصیت مرموز دستگاه دیپلماسی عمومی امریکا که به زبان فارسی می خواند و می نویسد با عباراتی چون انا لله و انا الیه راجعون برای ایرانیان پیام تسلیت صادرکردند و یا رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران  در حالی پیام تسلیت خود را در صفحات شبکه های اجتماعی محفلی شان منتشر کرد که حتی مخاطبان کم تعدادش هم از این حرکت موذیانه در جهت مطرح نمودن شاهزاده فراری یاد کردند.



در این میان رسانه های وابسته به بیگانه نیز بیکار ننشستند، از رادیو فرانسه تا صدای امریکا و بی بی سی و رادیو فردا همگی سعی کردند تا به اخبار پیرامون فوت مرتضی پاشایی به صرافت و با ذکر جزییات به طور مرتب بپردازند. در این میان بی بی سی فارسی که سیاست های روباه پیر بریتانیا را بخوبی اجرا می کند از همه پرتلاش تر بوده است. پخش یک برنامه 60 دقیقه ای با حضور کارشناسان و برخی بظاهر مخاطبان ایرانی این شبکه سوء استفاده چی پیرامون مراسم تشییع و خاکسپاری مرتضی پاشایی از جمله اقدامات پیگیرانه بی بی سی بوده است.



شبکه شایعه پراکن بی بی سی که پیش از آن حتی مرتضی پاشایی را نمی شناخت و به آثارش توجهی نمی کرد، زمانی که با مواضع محکم خانواده و پدر و مادر مرتضی پاشایی و ذکر مواضع و افکار روشن این هنرمند  در حمایت از شعائر مذهبی و فرهنگی مواجه شد تنها راهکار برای فریب افکار عمومی را در پررنگ کردن این موضوع دید که حضور طرفداران این هنرمند در مراسم تشییع وی تنها بخاطر اعتراض به وضعیت جامعه و براساس کارکرد اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی غیر بومی و محفلی بوده است.




بی بی سی در حالی به دروغ مدعی عدم اطلاع رسانی رسانه های داخل کشور در خصوص مراسم تشییع و همچنین یادبود مرتضی پاشایی شد که باشگاه خبرنگاران جوان همچنین پخش های مختلف خبری از جمله اولین رسانه های فعالی بودند که بارها با پخش مصاحبه از خانواده مرتضی پاشایی و دوستانش به اطلاع رسانی در خصوص مراسم تشییع و اخبار پیرامون آن پرداختند .همچنین چندین ویژه برنامه از جمله در شبکه های 5 و 3 در خصوص این هنرمند موسیقی پاپ بر روی آنتن تلویزیون رفت . اما رسانه دروغگوی وابسته ترجیح داد همچنان به نشر اکاذیب غیر واقع بپردازد تا در میان افکار عمومی بهتر از قبل از اطلاع رسانی غیر حقیقی اش پرده برداری شود.

علی رغم این سیاه نمایی های بی بی سی اما برای افرادی که با اطلاع رسانی فراگیر و بموقع رسانه های ارتباطی در داخل کشور در مراسم حضور داشتند کاملا پر واضح و مبرهن بود که  در این مراسم ها نه تنها کوچکترین مواضعی در جهت همراهی با ادعای بی بی سی وجود نداشت بلکه همراهی با پدر این هنرمند در هنگام روضه خوانی برای پسر که با ذکر مصیبت حضرت علی اکبر فرزند پسر امام حسین علیه السلام انجام شد نشان از واقعیت های پررنگ مذهبی و اعتقادی در مراسم تشییع این هنرمند داشته است.

به هر طریق اینبار هم همانند اتفاقات نابهنگام دیگری چون جنایت اسید پاشی رسانه های بیگانه از رسیدن به اهداف پلیدشان با هوشیاری بموقع رسانه ها و مردم باز ماندند و باید گفت هر بار که این دست و پا زدن های بی حاصل ضد انقلاب از نتیجه باز می ماند شدت ضعف و ناتوانی ایشان در مواجه با حقایق جامعه پویا و امیدوار ایرانی  در مقابل دیدگان افکار عمومی داخل و خارج از کشور بیش از پیش هویداو آشکار می گردد.  



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.