سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

تقویت تک صدایی در دانشگاه‌ها مخالف اعتدال است/حزب بازی آفتی است که توان علمی کشور را هدف گرفته است

با توجه به اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های سراسر کشور به نظر می رسد باز هم حلقه امور در دانشگاه‌ها به دست کسانی افتاده است که پتانسیل دانشگاه را برای پیشبرد اهداف ناشایست خود خرج می کنند.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اتفاقات اخیر که در دانشگاه‌های کشور به بهانه روز دانشجو رخ داد، حاکی از تقویت تک صدایی در دانشگاه‌ها دارد که مخالف شعار اعتدال دولت است.

وی گفت: فعالیت افرادی که از قوای دانشگاه‌ها و توان دانشجویان برای پیشبرد اهداف سیاسی و حزبی خود بهره می جویند و به حاشیه راندن دلسوزانه حوزه و دانشگاه‌ خلاف اعتدال است و با سیاست‌های کلی علم و فناوری نیز مخالفت شدید دارد.

وی با بیان اینکه ادبیات حزبی شایسته دانشگاه‌های کشور نیست، خاطر نشان کرد:آنچه به بهانه 16 آذر در دانشگاه‌های کشور رخ داد، حاکی از نفوذ فتنه گران و افراطیون در وزارت علوم و دانشگاه‌ها دارد و مجلس در این خصوص کاملا بیدار و هوشیار است و عملکرد مسئولین دانشگاه‌ها  و در راس آن وزارت علوم را با تیزبینی رصد می کند.

 وی افزود: مسئولین آگاه باشند که عده‌ای در تلاشند رشد علمی کشور را هدف بگیرند و از نیروی جوانان دانشجو برای مقاصد پلید خود بهره ببرند و وزارت علوم به عنوان متولی این امور نباید میدان فعالیت را برای این گونه افراد فراهم سازد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.