سردار احمدی‌مقدم در جمع خبرنگاران:

مقاومت اسلامی در دو جبهه با جبهه‌النصره و اسرائیل در حال نبرد است/ مرزهای سیستان و بلوچستان به نطقه مناسبی می‌رسد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نهایتاً تا پایان سال آینده مرزهای سیستان و بلوچستان به نقطه مناسبی می‌رسد و درباره توسعه مرزها و مبادله تجاری با نقطه مناسب فاصله داریم.

مقاومت اسلامی در دو جبهه با جبهه‌النصره و اسرائیل در حال نبرد است/ مرزهای سیستان و بلوچستان به نطقه مناسبی می‌رسد
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده ناجا در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حزب‌الله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهایتا تا پایان سال آینده مرزهای سیستان و بلوچستان به نقطه مناسبی می‌رسد و درباره توسعه مرزها و مبادله تجاری با نقطه مناسب فاصله داریم.  
 
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در سال 1982 به لبنان حمله کرد و تصور می‌کرد مقاومت فلسطین را پاکسازی و به دریا می‌ریزد و می‌بینیم که همان حرکت، منجر به تولد حزب‌الله شد و نتیجه آن هم خلاف نظر صهیونیست‌ها رقم خورد.
 
فرمانده ناجا با اشاره به حوادث سوریه و منطقه به اسم آزادی و دموکراسی تصریح کرد: امروز می‌بینیم مقاومت اسلامی در دو جبهه با جبهه‌النصره و رژیم صهیونیستی در حال نبرد است و تکفیری‌ها و غربی‌ها با تمام قدرت از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند.  
 
سردار احمدی مقدم در پاسخ به خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت امنیت منطقه شرق و جنوب شرق کشور اظهار داشت: در مجموع وضعیت امنیتی مناسبی ایجاد شده و اشرار در جنوب و جنوب شرق استان دستگیر شدند و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و گروه‌های تروریستی که حضور دارند همواره ادعا می‌کنند که ما قادر به کنترل تروریست‌ها نیستیم، در حالی که وضعیت کاملا متفاوت است.  

وی ادامه داد: ما مرزبان هر دو سوی مرز هستیم و خوشبختانه اگر دارزین کرمان محل حضور گروه‌های تروریستی بود امروز اشرار را به آن سوی مرز رانده‌ایم و تلاش‌های بسیار خوبی انجام شده است.  
 
فرمانده ناجا در پایان درباره لحاظ شدن بودجه انسداد مرزها در سال جاری خاطر نشان کرد: طبیعتا همه ساله این اتفاق می‌افتد و انسداد مرزها به نقطه خوبی رسیده و نیازمند بودجه در دو سه برنامه دیگر است.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.