«همایون ارشادی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هنوز هم شاگرد سینما هستم/ امیدوارم با اعلام جوایز اعتراض‌ها شروع نشود/ حضور جوان در جشنواره یعنی امید در سینما جاری است

بازیگر فیلم «ماهی سیاه کوچولو» گفت: هنوز به قله‌ی بازیگری‌ام نرسیده‌ام و صبح ها به نیت آموختن از خواب بیدار می‌شوم من همچنان شاگرد بازیگری و سینما هستم.

همایون ارشادی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: این دوره نسبت به دوره‌های گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته است و یکی از علت های اصلی آن حضور مجدد علیرضا رضا داد در منصب دبیری است؛ این فرد توانسته بسیاری از مشکلات را حل و جشنواره را به شکل خوبی هدایت کند، هر چه یک مدیر بیشتر بماند می تواند معایب بیشتری را برطرف کند.

وی در ادامه افزود:حضور پر رنگ جووانان اتفاق خوبی است که در این دوره افتاده است، جوانان انرژی و توانایی‌های زیادی دارند و من از کار کردن با آنها لذت می‌برم.

بازیگر فیلم ماهی سیاه کوچولو اظهار داشت: امید در فیلم های امسال تا حدودی وجود دارد و همین که فیلمسازان جوان آمده‌اند یعنی امید در سینما جاری است.

وی ادامه داد: امیدوارم در سال سینمایی جدید محبت ها و هم دلی ها بین سینماگران بیشتر شود و روابط دوستانه تر باشد.

ارشادی عنوان کرد: هنوز به قله‌ی بازیگری‌ام نرسیده‌ام و صبح ها به نیت آموختن از خواب بیدار می‌شوم من همچنان شاگرد بازیگری و سینما هستم.

وی در پایان اظهار داشت:ا میدووارم پس از اعلام نتایج کسی اعتراض نکند، جشنواره‌ی فجر جشنی برای سینما ران است که در پایان آن به یک نفر هدیه می‌دهند و از تمام دوستان خواهش می‌کنم بعد از اعلام نتایج اعتراض نکنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار