حامد مقیسه مدیر مرکز اسلامی نور خواهران خبر داد:

تولید نرم‌‌افزار فاخر در مرکز خواهران نور

مدیر مرکز نور گفت: نرم‌افزار فاخر به زندگی حضرت زهرا در قبل و بعد از حیات رسول‌الله پرداخته و از 12 هزار و 400 عنوان پژوهشی برخوردار است.

حامد مقیسه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: مرکز علوم اسلامی در طی سال‌های فعالیتش توانسته تولیدات ارزشمندی را پیرامون مسائل علوم اسلامی در اختیار جامعه علمی کشور قرار دهد.

وی با اشاره به سیره معصومان بیان کرد: این نرم‌افزار فاخر سیره معصومان را در ابعاد مختلف مورد پژوهش قرار داده است.

این محقق افزود: موضوعات این نرم‌افزار با محوریت حضرت زهرا دسته‌بندی شده و شامل احوال حضرت زهرا در هنگام حیات رسول‌الله پس از وفات و همچنین پس از وفات حضرت زهرا است.

مسئول واحد فرهنگی مرکز نور تصریح کرد: در این نرم‌افزار بیش از 12 هزار و 400 قسمت پژوهشی از 170 عنوان کتاب و همچنین 13 عنوان کتاب در قالب 43 موضوع از 445 کتاب موجود به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی در اختیار علاقمندان قرار داده شده است.

وی تأکید کرد: از دیگر ویژگی‌های این لوح فشرده می‌توان به ارائه 67 آیه قرآن کریم مرتبط با سیره و فضایل حضرت با قابلیت اتصال به متن کتب مختلف ارائه شده است.

حجت‌الاسلام مقیسه در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت تهیه این لوح فشرده می‌توانند به آدرس www.noorshop.ir و همچنین به فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار