صفحات اجتماعی روزنا‌مه‌ها در قاب اجتماعی باشگاه خبرنگاران:

پیشخوان اجتماعی 20 اردیبهشت 1394

در صفحات اجتماعی روزنامه‌های کشور موضوع‌های «پایان دزدی‌های ناتاشا از آرایشگاه‌ زنانه» و «هجوم گردشگران آسیب جدی برای بافت قدیمی» پیگیری شد.

پیشخوان اجتماعی 20 اردیبهشت 1394

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران ؛ روزنامه جام‌جم در گزارشی با عنوان «هجوم گردشگران، آسیبی برای بافت قدیمی ابیانه است» نگاهی به وضعیت گردشگری ایران انداخته و در این باره می‌نویسد: وضعیت گردشگران ایران به آنجایی رسیده که برای برخی مناطق گردشگری به دنبال مسافر و گردشگر می‌گردیم و در برخی مناطق مانند ابیانه التماس می‌کنیم که دیگر نیایید. این روستا ظرفیت محدودی دارد و حجم گردشگران این روستا را به حد انفجار و مرز تخریب رسانده است.

بررسی وضعیت دستفروش ها موضوع دیگری است که روزنامه جام‌جم در صفحه اجتماعی خود آن را بررسی کرده است.

اما موضوعی که روزنامه هفت صبح در صفحه پرونده روز خود آن را مورد بررسی قرار داده بی ارتباط با موضوع روزنامه جام جم نیست. نویسنده در این گزارش به موضوع "ایران، ارزان‌ترین مقصد توریستی جهان!" پرداخته و گفته که بهای ارزان هتل و بلیط پروازها، ‌ایران را به بهشت گردشگران خارجی تبدیل کرده است! و پایین آمدن نسبت ارزش دلار به ریال حداقل در مورد گردشگری به نفع ما شده و حالا ایران رتبه یک را به عنوان ارزان ترین مقصد توریستی جهان بدست آورده است.

«کسی با رانت وارد اتاق نشده» موضوع دیگری است که این روزنامه نسبتا اصلاح طلب در صفحه زیر آسمان شهر خود به آن پرداخته است.
روزنامه ایران در صفحه شوک  از دستگیری سارق سالن های آرایش و باشگاه های ورزشی زنانه مشهد خبر داد، داستان از این قرار است که در پی گزارش سرقت‌های سریالی از باشگاه‌های ورزشی و سالن‌های آرایشی زنانه، طرح ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها اجرا شد و در جریان این طرح، «اکرم» به عنوان متهم شناسایی، دستگیر و در بازجویی های پلیس به 35 فقره سرقت اعتراف کرد و انگیزه خودش برای سرقت‌ را ازدواج خیابانی و شکست در زندگی دانست.

«مرگ یک معلم در محله راه‌زنان مسلح، مجازات زندان و اعدام برای پسر عمو و دختر عموی جنایت کار، سرنوشت تلخ پدر و سه پسر در چاه مرگ، داستان باور نکردنی یک مرد در قتل خاموش همسر و بازسازی صفحه آخر سرقت سریالی در بازار تهران» پرداخته است.

روزنامه همشهری در صفحه شهری امروز خود به موضوع «سه هزار دانش آموز هر روز شن و ماسه نفس می‌کشند»، را مورد بررسی قرار داده، روزنامه نگار می‌نویسد: گود معادن شن و ماسه در منطقه 18 تهران با وجود ایجاد آلودگی و صدور رای قانونی مبنی بر تعطیلی همچنان در حال فعالیت است و نهادهای مسئول مانند سازمان محیط زیست، ستاد بحران کشور و حتی وزارت صنعت، معدن و تجارت صدای گلایه شهروندان را نمی شنوند.

موضوع‌های «محیط کارخانه زباله سوز به اندازه بیمارستان ضد عفونی است»، «بازتاب موفقیت پل طبیعت در رسانه‌های خارجی»، «بهره برداری از تقاطع‌های غیرهم سطح بزرگراه شهید خرازی» از دیگر موضوعاتی است که این روزنامه منتسب یه شهرداری تهران به آنها پرداخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار