برنامه «چوب خط» به اقتصاد مقاومتی می‌پردازد

هدف اصلی برنامه اقتصاد کلان کشور است که در چارچوب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی برای توسعه کشور می‌پردازد.

علی مروی تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «چوب خط» گفت: «چوب خط» برنامه اقتصادی است که به مدت 80 دقیقه زنده از شبکه افق پخش می‌شود. هدف اصلی ما اقتصاد کلان کشور است که در چارچوب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی برای توسعه کشور می‌پردازیم.

وی افزود: غالب مهمانان ما کارشناسان و اساتید هستند که نکات خود را مطرح می‌کنند و مسئولین در حوزه پاسخگویی در برنامه شرکت می‌کنند. «چوب خط» قصد تشریح برنامه دولت را ندارد؛ بلکه بیشتر جنبه پاسخگویی دارد. بخش‌های مختلفی در برنامه داریم که به بارزترین اتفاقات رخ داده در هفته می‌پردازیم.

وی عنوان کرد: در هر برنامه‌ خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و مطبوعات کشور اخبار هفته را برای ما روایت می‌کنند. همچنین در بخش «خط‌کش» موضوع برنامه را دقیق شرح می‌دهیم. در «چوب لای چرخ» نگاه انتقادی به موضوع مطرح شده، خواهیم داشت و از زاویه دید کاملا متفاوت و به صورت انیمیشن استفاده کرده‌ایم.

مروی خاطرنشان کرد: با گزارش‌های مردمی، پیامک‌ها، تلگرام، اینستاگرام مردم موضوعات مختلف خود را به ما می‌گویند و سوژه‌ها را بررسی می‌کنیم. برنامه «چوب خط» چهارشنبه‌ها ساعت 22:30 از شبکه افق پخش می‌شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار