در این بسته‌ی خبری، گلچینی از بهترین عناوین خبری سرویس وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار روزانه  را در قالب يك بسته خبری در اختيار شما مخاطبان قرار دهيم.



مجوز واردات خودروهای آمریکایی در شرایطی اخیراً توسط سازمان توسعه تجارت صادر شده که به گفته قائم‌مقام وزیر صنعت، خودرو در فهرست کالاهای ممنوعه وارداتی از آمریکا قرار ندارد. این در حالی است که در این فهرست، واردات آبگوشت و آب قره‌قاط از آمریکا ممنوع شده است!


رئیس یکی از فدراسیون‌های ورزشی که از چندی پیش پرونده‌اش در مراجع قضایی باز شده بود بازداشت شد و قرار است با حضور دادسرا به ابهامات موجود در این پرونده پاسخ دهد.


فردی که طلاق گرفته، حتما مشکلاتی در سبک ارتباطی یا زندگی مشترک خود داشته که کارش به اینجا رسیده است.



روز جمعه گذشته (۸ ژانویه-۱۸ دی) یک پنگوئن در باغ‌وحش سینسیناتی در ایالت اُهایو امریکا به دنیا آمد. هم‌زمانی این اتفاق با شصت‌ونهمین زادروز "دیوید بویی"، خواننده و آهنگساز مشهور بریتانیایی باعث شد تا هواداران این خواننده‌ی افسانه‌ای در صفحه‌ی فیسبوک باغ‌وحش پیشنهاد بدهند که نام جوجه‌پنگوئن، "بویی" گذاشته شود.


دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که کار اشتباهی نکرده و سرش را بالا می‌گیرد.


در 118 کیلومتری سئول کره جنوبی فستیوال ماهیگیری در آبهای یخ زده برگزار گردید.افراد در این جشنواره حق استفاده از ابزارالات ماهیگیری را نداشته و تنها با دست خالی می بایست به شکا رماهی می پرداختند.


بزودی و در نوروز قرارداد کاری میلیون‌ها نفر به اتمام می‌رسد و برخی سال آینده به محل کار خود بر نخواهند گشت.


دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، با انتقاد از سپ بلاتر و میشل پلاتینی، آنها را دزد نامید.‏


نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از توقیف دو شناور رزمی و سرنشینان آن توسط جمهوری اسلامی ایران ابراز تاسف کرد.


دوست دارید بفهمید توده‌ روی گردنتان یک کیست ساده است یا چیزی بدشگون‌تر مثل سرطان، شاید هم آن خال که نمی‌دانید واقعا خال است یا علامتی از این اپیدمی گریزناپذیر قرن. روش‌های زیادی برای تشخیص وجود دارند اما همه آنها زمان‌بر و صد البته هزینه‌بر هستند. نظرتان چیست دستگاهی در اختیار داشته باشید که ظرف چند ثانیه و تنها با برخورد عطر نفس‌تان با آن به پاسخی که می‌خواهید برسید؟


آمار جدید پلیس ضد تروریسم انگلیس که روز سه شنبه منتشر شد حاکی از آن است که در سال گذشته میلادی 56 دختر و زن انگلیسی برای پیوستن به گروه های تروریستی و افراط گرا راهی سوریه شده اند.


ويتامين‌ها نقش حياتي براي سلامت انسان داشته و وجود آنها در بدن براي ادامه بقا لازم و ضروري است. ويتامين‌ها به دو گروه تقسيم مي‌شوند؛ برخي محلول در آب و برخي محلول در چربي هستند.


مهدی موسوی و فاطمه اختصاری، شاعران اصلی جریان شعر مبتذل سرا موسوم به پست مدرن و از همکاران داخلی شاهین نجفی مرتد از کشور فرار کردند.


فرهنگ استفاده از قطار زیر زمینی (مترو) نیز از این قاعده مستثنی نبوده و البته در سال های اخیر بسیاری از مشکلات فرهنگی در این رابطه از طریق فرهنگ سازی در حال برطرف شدن می باشند.


خاطرات هاشمی نشان می‌دهد که او و خانواده‌اش در موارد متعددی از هلی‌کوپتر برای جابجایی در سفرهای داخل و خارج شهر استفاده می‌کرده‌اند.


همانند بقیه انسان‌ها، همه ما یکسری خصوصیات اخلاقی منحصر به فرد و عادت‌هایی داریم که گاهی به صورت غریزی و بدون هیچ فکری، انجام می‌دهیم. با اینکه این خصایص به ما احساس خوبی می‌دهند و متعلق به خودمان هستند اما گاهی برای اطرافیان ما بسیار عجیب به نظر می‌آیند.


شکست‌ها و ناکامی‌های ملک سلمان به عنوان پادشاه عربستان در عرصه داخلی و بین‌المللی از عوامل اصلی تصمیم وی برای اعدام شیخ نمر بود.


بعد از آنکه هفته گذشته عربستان سعودی خبر داد روابط دیپلماتیک خود را با ایران قطع می‌کند، سودان هم اعلام کرد روابط خود را با ایران قطع خواهد کرد.


چگونه باید از ستون فقراتمان مراقبت کنیم و بهترین روش های محافظت از آن کدامند بهتر است بیشتر به فکر ستون فقرات بدنتان باشید چون بسیار حساس و مهم هستند و نقشی حیاتی در بدنمان ایفا می کنند


عامل قتل جوانی در شهر خاتم، پیش از ترک خاک ایران کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.


رنگ موی عجیب یک پیرمرد را مشاهده میکنید.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تصویری از رنگ موی عجیب یک پیرمرد را مشاهده میکنید.


معمولا مقدار مشخصی آنتی‌بیوتیک برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ در آب مرغ‌های معمولی، ریخته می‌شود. تمام شرکت‌هایی که این آنتی‌بیوتیک‌ها را تهیه می‌کنند، روی بسته‌بندی داروهای خود می‌نویسند مدت زمان منع مصرف گوشت مرغ بعد از مصرف آن آنتی‌بیوتیک خاص، چقدر است.


رئیس مرکز آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو از آلودگی و غیرمجاز بودن صددرصد آلوچه ها و لواشک های عرضه شده در تفرجگاه های تهران خبر داد و گفت: این محصولات خانگی بوده و در مراکز غیرمجاز تولید شده است.


جهانگرد سرشناس رومانیایی میهای باربو،در آخرین سفر خود به دور اروپا و شمال آفریقا همسر و پسر 4 ساله خود را هم سوار موتورسیکلت کابین دارش کرده و 28000 کیلومتر را با آنها طی کرده است.


سایت بی‌بی‌سی وابسته به وزارت خارجه انگلیس رسماً اعلام کرد که صادق صبا رئیس بخش فارسی بی‌بی‌سی از سمت خود کنار رفته و رزیتا لطفی جایگزین وی در این سمت شده است. رزیتا لطفی سردبیر خبر تلویزیون و رادیوی بی‌بی‌سی فارسی است که در راه‌اندازی این تلویزیون نیز نقش مهمی داشته است.


روستای «ترشنبه» که حدود ۱۸۰ سال قدمت داره، آثار تاریخی زیادی داشته که متاسفانه با گذشت زمان از بین رفته، اما یخچال قدیمی این روستا که از بناهای دوره قاجاریه است


پسر ۳ و نیم ساله به دلیل خوردن شربت متادون و مسمویت جان خود را از دست داد.


دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور با تشریح علل عدم استقبال بازنشستگان از طرح وام خرید کالا، پرداخت نقدی تسهیلات به بازنشستگان و مستمری بگیران را خواستار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار