هفته هجدهم لیگ برتر والیبال

کار سخت پیکان در تهران در شب آسان صدرنشینان

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ایران در حالی فردا با برگزاری شش دیدار پیگیری خواهد شد که تیم پیکان کار سختی در دیدار با شهرداری تبریز خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ هجدهمین هفته از رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست از ساعت 15 و 17 فردا در شهرهای تهران، بندرعباس، آمل، مشهد و اردکان پیگیری خواهد شد.

**آلومینیوم هرمزگان - بانک سرمایه

تیم صدرنشین بانک سرمایه این هفته و در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باید در بندر عباس مقابل تیم آلومینیوم المهدی به میدان برود. سرمایه‌ای‌ها که هفته هفدهم را با یک پیروزی سه بر صفر مقابل متین صالحین ورامین و رسیدن به صدر جدول پشت سر گذاشته‌اند،‌ این هفته برای بقا در صدر جدول نیاز به پیروزی در این دیدار خارج از خانه دارند. تیم آلومینوم هم که جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی مسابقات ندارد و با یازده امتیاز در رده یازدهم ایستاده است، امیدی به حضور در پلی‌آف ندارد و در تلاش خواهد بود بازی خوبی مقابل تیم صدرنشین ارائه دهد. بانک سرمایه در دیدار رفت دو تیم که در تهران برگزار شده بود، با حساب سه بر صفر آلومینیوم را شکست داده بود. 

**آرمان اردکامن - شهرداری ارومیه

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم که در پایان هفته هفدهم در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت، هفته هجدهم دیداری خارج از خانه را مقابل آرمان ورزشی اردکان برگزار خواهد کرد. آرمانی که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و جایگاه خود در جدول رده‌بندی را ارتقا داده است. آرمان ورزشی اردکان که نخستین تجربه لیگ برتری خود را پس از قهرمانی در مسابقات دسته یک فصل گذشته، سپری می‌کند در دیدار رفت سه بر یک مغلوب ارومیه‌ای‌ها شده بود و در این مسابقه برای جبران شکست دور رفت و بهبود وضعیت خود برای صعود به پلی اف تلاش خواهد کرد. آرمان اردکان برای اینکه بتواند در جمع هشت تیم برتر مسابقات باشد به پیروزی در دیدار با شهرداری ارومیه نیاز خواهد داشت.

**پیکان - شهرداری تبریز


تیم رده سومی پیکان تهران هم این هفته از ساعت 17 در خانه والیبال تهران پذیرای شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز خواهد بود. پیکانی‌ها که در دیدار رفت دو تیم و در تبریز به سختی و با حساب 3 بر 2 مقابل حریف خود به برتری رسیده بود حالا در تهران به دنبال کسب پیروزی است. هرچند برابر تیمی مانند شهرداری تبریز که از انسجام تیمی خوبی برخوردار هستند، کار سختی پیش رو خواهد داشت. تبریز با 28 امتیاز در رده پنجم ایستاده است و امیدوار خواهد بود با کسب امتیاز از دیدار با پیکان جایگاه خود در جدول را با متین رده چهارمی عوض کند. 

شهرداری تبریز نیز در هفته هفدهم در یک دیدار سنگین سه بر دو مغلوب کاله مازندران شد، این تیم در حال حاضر با 9 برد و 28 امتیاز در جایگاه پنجم است و اگر این هفته مغلوب پیکان شود، چهار تیم لب مرزی به صعود امیدوارتر می شوند. پیکان تهران هم که خیالش از صعود به پلی آف راحت است برای بهبود جایگاه خود تلاش می‌کند و در این دیدار خانگی به دنبال پانزدهمین پیروزی خود است. پیکان در حال حاضر با 39 امتیاز در رتبه سوم جدول است. دیدار رفت نیز سه بر دو به سود پیکان به پایان رسید.

**کاله - جواهری گنبد

تیم بازرگانی جواهری گنبد در هفته هجدهم مسابقات راهی آمل خواهد شد تا در دیداری که از لحاظ کسب امتیاز برای نماینده گنبد بسیار مهم است،‌ مقابل کاله مازندران به میدان برود. کاله‌ای‌ها هفته گذشته در دیداری سنگین و نفس‌گیر با نتیجه 3 بر 2 مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسیدند و در حال حاضر در رده هفتم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند. گنبدی‌ها در صورت شکست در این دیدار امید خود برای رسیده به پلی‌آف را از دست خواهند داد به همین دلیل نبرد این دو تیم از جذابیت ویژه‌ای بهره‌مند خواهد بود.

**ثامن مشهد- متین ورامین

یکی دیگر از دیدارهای حساس و دیدنی هفته هجدهم، در مشهد مقدس برگزار می‌شود. جایی که تیم ثامن‌الحجج خراسان باید از میتن صالحین ورامین پذیرایی کند. متینی‌ها دو هفته سنگین و سخت را مقابل تیم‌های شهرداری ارومیه و بانک سرمایه پشت سر گذاشتند و حالا در دیدار سختی دیگر باید میهمان ثامن الحجج باشند. دیدار رفت دو تیم در شهر ورامین که حاشیه‌های زیادی هم داشت، سه بر یک به سود ثامن الحجج به پایان رسید و بازیکنان متین برای جبران شکست دور رفت و همچنین حفظ جایگاه خود در جدول رده‌بندی تلاش خواهند کرد. که کار آسانی نخواهد بود.

**سایپا-گوهر کویر زاهدان
   
در دیگر دیدار هفته هجدهم هم تیم‌های سایپا  و گوهر کویر زاهدان در تهران به مصاف هم خواهند رفت. سایپا هفته گذشته مقابل پیکان ، با وجود ارائه یک بازی خوب و جنگنده در نهایت با حساب 3 بر 2 مغلوب پیکان شد و به پیروزی در دیدار با گوهر کویز نیاز دارد. به نظر می‌رسد شاگردان شهنازی کار چندان سختی در دیدار با نماینده زاهدان نداشته باشند.

**برنامه کامل هفته هجدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، ساعت 15: خانه والیبال
سایپای تهران – گوهر کویر زاهدان 

تهران، ساعت 17: خانه والیبال
پیکان تهران – شهرداری تبریز

آمل، ساعت 17: سالن پیامبر اعظم (ص)
کاله مازندران – بازرگانی جواهری گنبد

مشهد، ساعت 17: سالن مهران  
ثامن الحجج خراسان – متین صالحین ورامین

اردکان، ساعت 17: سالن آیت الله خاتمی 
آرمان ورزشی اردکان – شهرداری ارومیه 

بندرعباس، ساعت 17: سالن فجر 
آلومینیوم المهدی هرمزگان – بانک سرمایه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار