تل آویو: نگران ادامه حضور مسکو در سوریه هستیم/ زمان مداخله نظامی اسراییل در سوریه نرسیده است!

معاون رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی از ادامه حضور نیروهای روسیه در سوریه اظهار نگرانی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، معاون رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی از ادامه حضور نیروهای روسیه در سوریه اظهار نگرانی کرد و گفت: اکنون زمان مناسبی برای ورود نیروهای اسرائیل به سوریه نیست.

سایت صهیونیستی «والا» گزارش داد: «یئیر گولان» اعلام کرد با وجود اینکه پوتین اعلام کرده‌ است ارتش خود را از سوریه بیرون برده است، اما روس‌ها هنوز در سوریه حضور دارند.

گولان گفت: من نمی دانم که این مسئله چه مدت زمان خواهد برد. این مقام نظامی صهیونیست درباره روسیه  گفت: نمی توان نقش روسیه را نادیده گرفت و این نقش لزوماً منفی نیست. روس‌ها به خوبی خطوط قرمز اسرائیل را می‌دانند.

گولان در بخش دیگری از سخنانش درباره روابط با ترکیه گفت: تا زمانی که در ترکیه حزبی بر سر کار است که گرایش قوی به اسلام و اخوان المسلمین و حاکمی مانند اردوغان دارد ما همواره انتظار مشکلات و چالش هایی داریم.

وی احتمال داد که جنگی در منطقه صورت نگیرد و گفت: دلیلی ندارد در حمله به دشمنانی که اسرائیل را تهدید می‌کنند، شتاب زده عمل کنیم. اکنون زمان برای ورود به لبنان مناسب نیست و باید برای جلوگیری از ایجاد اضطراب در اسرائیل تلاش کنیم.

گولان همچنین مدعی شد حزب الله در سوریه سرگرم است و در داخل لبنان نیز با مشکلاتی روبرو است و بعید است که به این سرعت گزینه هایش را علیه «اسرائیل» عملی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۵
اینا شب روزبه فکرخرابکاری در منطقه هستن اماخداگیجشون کرده
حالا داره آبروداری میکنه
پایان شان نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
شمااولاجرات حمله به سوریه رانداریدتازمانی که ایران وحزب الله باعنایت خداوندمتعال ویاری آقا امام زمان(ع)پشت ملت سوریه ایستادن دومن شمانگران حزب الله نباشیدخودتان خوب میدونیدکه ارزه حمله به لبنان رانداریداگه میتونستیدتاحالاهرکاری که میتونستیدکرده بودیددرجایی که حزب الله درسوریه سرگرمه ای جنایتکارترین نسل بشریت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
چه غلط های زیادی ، بیشتر از 60 سال است دنیا نگران حضور یک مشت مزدور صهیونیست در منطقه است ، حالا این حقوق بگیران کارخانه های اسلحه سازی استکبار غربی نگران حمایت کشور روسیه از متحد سوریش می باشند .
ضمنا شما صهیونیست ها جسارت تعرض به شیرمردان حزب الله را ندارید . فان حزب الله هم الغالبون ، مرگ بر صهیونیزم .
آخرین اخبار