لرستان؛

برگزاری 39 دوره آموزشی برای شاغلان در شهرک‌های صنعتی لرستان

بر مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از برگزاری ۳۹ دوره آموزشی ویژه شاغلان در شهرک های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بختیار رازانی پیش از ظهر امروز با اشاره به برگزاری دوره آموزشی اصول انبارداری برای کارشناسان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی لرستان اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی کارشناسان واحدهای صنعتی با سیستم ها و روش های کاربردی انبار داری و انبارگردانی است.
 
وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی یک روزه که به مدت ۸ ساعت در محل سالن کنفرانس سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد تعداد ۵۲ نفر از فعالان صنعتی و اقتصادی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی حضور داشتند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان تصریح کرد: در این دوره انواع انبارها از نظر نوع کالا های نگهداری شده، چگونگی و ماهیت عمل و نیز فیزیک و شکل ساختمانی انبارها و روش های coding یا شماره گذاری محصولات از مهمترین مباحث طرح شده در این دوره آموزشی بود.
 
رازانی با بیان اینکه آموزش های ارائه شده توسط این شرکت مطابق با نیازهای صنایع کوچک و متوسط در رشته صنایع متفاوت طراحی شده و از استاندارهای جهانی بهره مند است، گفت: در این راستا تا کنون شش دوره آموزشی در سازمان فنی حرفه ای استان برگزار شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه به فراگیران در پایان دوره های آموزشی گواهینامه معتبر اعطا می شود، افزود: واحدهای صنعتی که پرسنل آنها در این دوره های آموزشی شرکت داشته اند برای اخذ انواع حمایت ها از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در اولویت قرار خواهند داشت.
 
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون ۳۹ دوره آموزشی برگزار و هزار و ۱۹۹ نفر آموزش دیده اند.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.