در گفتگو با روزنامه القبس؛

سفیر ایران در کویت: هدف تهران، تقویت ثبات و امنیت در منطقه است

علی عنایتی با اعلام اینکه سفر رئیس‌جمهور به کویت به منظور ایجاد دوستی بوده است، تاکید کرد هدف نهایی ایران، تقویت امنیت منطقه است.

سفیر ایران در کویت: هدف تهران، تقویت ثبات و امنیت در منطقه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سفیر ایران در کویت در گفتگو با روزنامه القبس اعلام کرد: هدف ایران، تقویت ثبات و آمنیت در منطقه خلیج فارس است. 

پایگاه اینترنتی روزنامه کویتی القبس نوشت: علی عنایتی، سفیر ایران در کویت، گفت: سفر حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، «در پاسخ به درخواست های مطرح شده به منظور ایجاد دوستی، هماهنگی، آشتی و اولویت بخشی به گفتگو بوده است؛ درخواست‌هایی که گفتگو را تنها راه حل امور می‌داند.»

عنایتی در ادامه این گفتگو با این روزنامه تاکید کرد: این سفر «در جهت پیشبرد افکار و دیدگاه‌های است که به گفتگو، تشویق و از آن حمایت می کند؛ دیدگاه‌هایی که ایران همواره طرفدار آن بوده است. پیش از این سفر، گام‌هایی برداشته شد و برای تکمیل این روند نیازمند گام‌های دیگری هستیم و برای موفقیت این اقدامات، باید تلاش بیشتری داشته باشیم».

عنایتی با اشاره به این که «سیاست خارجی ایران مبتنی بر رعایت حسن همجواری است»، خاطرنشان کرد «امنیت منطقه خلیج فارس برای ما مهم است و هدف نهایی ما تقویت ثبات و امنیت منطقه است.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار