پربازدیدهای وبگردی؛

این خوراکی‌ها ریزش موهایتان را در لحظه متوقف می‌کند/ چگونه با ایست قلبی نمیریم؟/«ابو ایوانکا» لقب سعودی‌ها به ترامپ

در این بسته خبری پربازدیدترین و جذاب‌ترین اخبار صفحه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده می‌کنید

این خوراکی‌ها ریزش موهایتان را در لحظه متوقف می‌کند/ چگونه با ایست قلبی نمیریم؟/«ابو ایوانکا» لقب سعودی‌ها به ترامپبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری پربازدیدترین و جذاب‌ترین اخبار صفحه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده می‌کنید.
 
 
 
 
 
 
این منطقه که Henningsvær Idrettslag نام دارد یک دهکده ی ماهیگیری کوچک است که در جزایر لوفوتن نروژ واقع شده است و یکی از زیباترین زمین های فوتبال جهان در این جزیره قرار دارد.
 

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت به مردم توصیه کرد برای جلوگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو، گوشتی را تهیه کنند که مهر سازمان دامپزشکی را داشته باشد.
 

خروپف عوامل متعددی داشته و تشدید آن به رفتارها و عادت های زندگی فرد بستگی دارد.
 

این طرح می‌تواند در آینده مرزهای تحرک شهری را متحول کند. البته هنوز مشخص نیست که آیا جاده‌های الکتریکی در آینده نزدیک فراگیر خواهند شد یا باید منتظر دهه‌های بعدی برای استفاده از آنها باشیم.
 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مذاکراتی با مسئولان ذیربط برای تحصیل حین خدمت سربازان در دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام شده است.
 

موهای سالم یکی از ویژگی‌های فیزیکی با ارزش در زنان و مردان به حساب می‌آید، این ویژگی باعث می‌شود شما احساس اعتماد به نفس و زیبایی زیادی داشته باشید. متاسفانه همه افراد داشتن موهایی سالم را تجربه نمی‌کنند و با شروع شدن تدریجی ریزش مو کمی در زندگی اجتماعی دچار اختلال می‌شوند.‌
 

ماه رمضان ماه عبادت مسلمانان است و در روایات بر عبادت در این ماه تأکید شده است. اعمال و فضیلت‌های ماه رمضان از جایگاه بسیار والایی برخوردار است. برخی از این اعمال در تمام روزهای ماه رمضان مشترک‌اند و برای برخی از روزهای خاص نیز اعمالی جداگانه نقل شده است.
 

"مثل گاو شیرده‌ای است که تا شیر داشته باشد آن را می‌دوشیم" این شاید یکی از بهترین جملات ترامپ در رابطه با عربستان باشد که به خوبی نیتش را در سفر به عربستان نشان می‌دهد؛ نیتی که باید گفت در کنار دیگر انگیزه‌های سفر او ملغمه‌ای از جمع اضداد است.
 

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که همراه با تیم خود در عربستان سعودی به سر می برد، طی مراسمی با حضور پادشاه این کشور به رقص شمشیر دعوت شد.
 

همه سلول های سرطانی شبیه به هم نیست. سرطان ممکن است روی هر عضوی از بدن تاثیر بگذارد. سلول ها در یک قسمت از بدن جهش پیدا می کند و از کنترل خارج می شود و در قسمت های دیگر پخش می شود.
 

آمارها نشان می دهد شایع ترین علت مرگ در کشور، ایست قلبی است. ایست قلبی سن و سال نمی شناسد و همه آدم ها با هر جنسیت و هر سنی می توانند گزینه بعدی برای بروز ایست قلبی باشند.
 

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری دیروز جمعه 29 اردیبهشت 1396 برگزار شد؛ در این انتخابات، حجت الاسلام حسن روحانی با کسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای، حائز اکثریت آراء شد و 57 درصد آراء را کسب کرد و بعنوان رئیس دولت دوازدهم انتخاب شد.
 

دونالد ترامپ در سفر به عربستان، لقب جدیدی از مردم این کشور دریافت کرد.
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
سلام واقعا مسخره هستین که ملتو مسخره کردین...‌
آخرین اخبار