کرمان؛

وجود 115 نقطه حادثه خیز در جاده های کرمان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از وجود 115 نقطه حادثه خیز در شبکه های ارتباطی کرمان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،خداداد مقبلی ؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: 115 نقطه حادثه خیز در شبکه های ارتباطی استان کرمان وجود دارد که بخشی با اقدامات زود بازده، آشکارسازی شدند و بخشی از این نقاط با اقدامات دراز مدت و میان مدت با اصلاح هندسی جاده ها بر طرف می شوند.
وی با اشاره به اینکه گردنه ده علیرضا شهرستان زرند با هزینه حدود 10 میلیارد تومان تعریض و روشنایی شد ، افزود: عملیات اجرایی این نقطه پرحادثه طی پارسال به پایان رسیده و موجب شد که تصادفی به تایید پلیس در این منطقه نداشته باشیم.
مقبلی تصریح کرد: مسیر معدن جلال آباد - سیریز، راین - حسین آباد، بافت - سیرجان با تعریض و بهسازی ترافیک برطرف شده و میزان تصادفات و تلفات کاهش یافته است.
وی گفت: شورای ترافیک محور شهربابک، هرات را کامیون ممنوع کرد و عملیات تعریض و بهسازی این مسیر به کندی در حال انجام است زیرا با کمبود اعتبار مواجه است.
مقبلی افزود: محور شهربابک - هرات که یک جاده روستایی بوده که ترمیم آسفالت شده و این مسیر به استان های یزد، کرمان، فارس و اصفهان راه دارد لذا مسیر پر ترافیکی است و تصادفات زیادی در این مسیر اتفاق می افتد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.