آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس

بررسی صلاحیت بطحایی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه علنی مجلس آغاز شد.

آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلسبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم از صبح امروز (سه شنبه، 24 مرداد ماه) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر آغاز شده  است.

رئیس جمهور در آغاز این جلسه به دفاع از برنامه پیشنهادی خود پرداخت و وزیران پیشنهادی خود را معرفی کرد و اکنون که اظهارات نمایندگان مخالف و موافق به پایان رسیده است، نوبت بررسی صلاحیت سیدمحمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است. 

گفتنی است، بحث و بررسی برنامه تک تک وزیران به ترتیب حروف الفبای وزارتخانه  انجام می گیرد که  بر این اساس به ترتیب صلاحیت وزیران پیشنهادی وزارتخانه های آموزش و پرورش، ارتباطات و فن آوری اطلاعات، اطلاعات، اقتصاد، امور خارجه، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، دادگستری، دفاع، راه و شهر سازی، صنعت معدن تجارت، علوم تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور ، نفت، نیرو و وزرش و امور جوانان بررسی می‎شود.

درمورد هر وزیر دو نفر از نمایندگان مخالف و دو نفر از نمایندگان موافق با حفظ ترتیب یك­‌ نفر مخالف و موافق هركدام براى مدت 15 دقیقه فرصت خواهند داشت، پس از آن وزیر و در صورت صلاحدید رئیس جمهور به مدت 30 دقیقه براى دفاع از برنامه و صلاحیت وزیر مطروحه وقت خواهند داشت.

انتهای پیام/ 

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار