انتشار اسناد محرمانه در فضای مجازی برای انتقام جویی

رئیس پلیس فتای استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار اسناد محرمانه در فضای مجازی خبر داد.

انتشار اسناد محرمانه در فضای مجازی برای انتقام جوییبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ دوم علی‌اصغر افتخاری گفت: طی مراجعه نماینده حقوقی یكی از شركت های استان هرمزگان مبنی بر انتشار اسناد محرمانه آن شركت، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: برابر اظهارات شاکی، فرد یا افرادی ناشناس با تشکیل یک گروه در یکی از شبکه‌های اجتماعی و با عضو نمودن کارگران و کارمندان شرکت و سایر افراد اقدام به انتشار مطالبی بر علیه مسئولین نموده و با انتشار نامه ها و مکاتبات اداری شرکت در این گروه، موجب تشویش اذهان عمومی شده‌اند.

سرهنگ افتخاری خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، با انجام مراحل فنی و شگردهای خاص پلیسی گردآورنده، گروه به هویت آقای ع.ا شناسایی كه با هماهنگی مقام قضایی و رعایت اصل غافلگیری متهم در محل مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس فتا منتقل گردید.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازجویی به عمل آمده، متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات موجود لب به سخن گشوده و اظهار داشت این عمل را با همكاری یكی از دوستانش به هویت آقای ح.م انجام داده است كه متهم دوم نیز دستگیر و به این پلیس منتقل گردید.

رئیس پلیس فتای استان هرمزگان گفت: طی بررسی به عمل آمده مشخص شد هر دو از کارکنان اخراجی و سابق شرکت مذكور بوده و هدف از كار خود را انتقام و آبروریزی مدیریت آن مجموعه بیان نمودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار