عطایی: با توجه به بضاعت‌مان خوب نتیجه گرفتیم/ نسبت به خیلی تیم‌ها کم‌تجربه هستیم

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: تیم ما با توجه به بضاعتی که داشت و با توجه به استفاد از بازیکنان جوان در ترکیب این تیم عملکرد قابل قبولی ارائه کرد.

 بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حذف تیمش در مرحله یک چهارم نهایی و راه نیافتن این تیم به نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: تیم والیبال کاله با توجه به بضاعت و پتانسیلی که داشت و با توجه به استفاد از بازیکنان جوان در ترکیب این تیم عملکرد قابل قبولی ارائه کرد.

وی ادامه داد: به اعتقاد من کاله جزو تیم‌هایی بود که خوب عمل کرد. استراتژی و هدف تیم کاله حضور در پلی آف بود که محقق شد. البته فکر می‌کنم اگر کمی با تجربه‌تر عمل می‌کردیم و می‌توانستیم از فرصت‌ها به نحو بهتری استفاده کنیم، شانس حضور در نیمه‌نهایی را نیز می‌توانستیم پیدا کنیم.

عطایی درباره داوری بازی تبریز و کاله گفت: قضاوت بازی در مجموع داوری بدی نبود اما برای من واقعا سوال ایجاد شد که چرا داوری مانند  راهجردیان سرش کلاه می‌رود. در صورتی که ناظر بازی به من گفت که به داوران گفته‌ام که امیر حسینی ممکن است در دقایق حساس بازی تور را تکان دهد. اما باز هم این از چشم داور پایین و داور اول دور ماند!

سرمربی تیم کاله در ادامه گفت:تیم ما در حمله اول تیم موفقی نیست. تیم ما در تمام طول مسابقات این بود که بتوانیم این ضعف‌مان را تقویت کنیم. در واقع تیم ما در کار گروهی عملکرد خوبی داشت اما در حملات آخر مشکل داشتیم. تیم ما در مقایسه با تیم‌های دیگر کم تجربه است و باید این را پذیرفت. تیم ما با 13 پیروزی مانند ورامین و پیکان به پلی آف رفت و قطعا تیمی مثل کاله از لحاظ مهره و تجربه با پیکان قابل قیاس نیست.

انتهای پیام/

اظهارات بهروز عطایی درباره حذف کاله از لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار