سیگار از چه موادی تشکیل می‌شود؟ +فیلم

علاوه بر توتون و تنباکو مواد شیمیایی و مصنوعی دیگری در سیگار وجود دارد که برای بدن بسیار مضر است.

آیا می‌دانید مواد موجود در سیگار چیست؟ + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری تصور می‌کنند مواد شیمیایی موجود در سیگار فقط نیکوتین و کربن دی اکسید است اما در سیگار مواد افزودنی زیادی وجود دارد که برای طعم بخشیدن به آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. مواد تشکیل دهنده اضافه شده در سیگار بسیار مضرتر از نیکوتین است، در واقع این مواد افزودنی هستند که باعث اعتیاد فرد به سیگار می‌شود.

توتون و تنباکو مواد تشکیل دهنده اصلی در یک گیاه برگ سبز است که در هوای گرم رشد می‌کند. اما برخی از کشاورزان از مواد شیمیایی برای رشد توتون و تنباکو استفاده میکنند در واقع این مواد کودهایی شیمیایی  برای کشتن حشرات گیاه‌خوار است. کشاورزان پس از مدتی با طعم دهنده های مصنوعی و مضر تنباکو را خشک کرده و با ابزار آلات مخصوص آن را خرد می‌کنند پس  از آن طعم دهنده های مصنوعی و مواد شیمیایی خاص به منظور سوزاندن سیگار افزوده می شود.

ویدئوی زیر مواد شیمیایی موجود در سیگار را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

مواد موجود در سیگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۱۷:۵۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
من خوشبختانه در سلامتی کامل هستم هر کسی بهم سیگار تعارف کنه رو سردار و سرباز شیطان در نطر میگیرم.مواضب سلامتیتون باشید نعمتی هست که یک بار به وجود میاد.کلا دخانیات مضر هستند و هیچ قدرتی در جهان توان معتاد کردن من رو نداره.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۱:۳۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
از مواد نامرغوب بکار گرفته شده در سیگار