انتخاب کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر کرمان به عنوان کمیته برتر

در مراسم تجلیل از دست اندرکاران برگزاری برنامه های دهه فجر، از کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان به عنوان کمیته برتر تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم تجلیل از دست اندرکاران برگزاری برنامه های دهه فجر سال جاری در استان کرمان  با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار و مهدی صدفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

مهدی صدفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این مراسم حضور مردم در برنامه های مختلف را بیانگر وفاداری مردم به نظام، آرمان ها و منویات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: 24 کمیته تخصصی و هشت کارگروه، مسئولیت برنامه ریزی آیین دهه فجر را در استان کرمان را بر عهده داشتند.

وی با بیان اینکه حدود پنج هزار برنامه در دهه فجر سال جاری در استان کرمان برگزار شد، افزود: آیین راهپیمایی 22 بهمن نیز امسال در 150 نقطه و 500 تجمع در استان برگزار شد.
صدفی تصریح کرد: مردمی بودن و مشارکت مردمی در برگزاری برنامه های دهه فجر امسال مطلوب تر و شایسته تر از سال های قبل بود که این مهم یکی از رویکردهای ستاد دهه فجر است.
وی یادآور شد: حضور جوانان امسال به مراتب بیشتر از سال های قبل بود و به جرات می توان گفت 90 درصد برنامه های دهه فجر امسال در کرمان توسط جوانان برگزار شد.

در این مراسم، با اهدای لوحی از خدمات محمدتقی امیری خراسانی، مسئول و هادی طالبی نماینده کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان به عنوان کمیته برتر تقدیر شد.

یادآور می شود: بیش از 650 برنامه فرهنگی ـ ورزشی متنوع در ایام الله دهه ی مبارک فجر سال جاری توسط اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان کرمان برگزار شد که از این تعداد، بیش از 70 برنامه در شهر کرمان انجام شد.

انتهای پیام/ب

مراسم تجلیل از دست اندرکاران برگزاری برنامه های دهه فجر سال جاری در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار