سرور دانش: دشمنان افغانستان می خواهند مردم را به جان هم بیندازند

معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان در واکنش به حمله انتحاری روز گذشته در کابل گفت: دشمنان افغانستان تلاش می کنند تا میان مردم افغانستان نفاق بیفکنند و مردم را به جان هم بیندازند.

سرور دانش: دشمنان افغانستان می خواهند مردم را به جان هم بیندازندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «سرور دانش»، معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان در واکنش به حمله انتحاری روز گذشته در کابل گفت: دشمنان افغانستان تلاش می کنند تا میان مردم افغانستان نفاق بیفکنند و مردم را به جان هم بیندازند.

وی اظهار داشت: این عمل جنایتکارانه نشان داد که دشمنی افراط گرایان منحط با خط عدالت خواهی و شهید راه عدالت پایان نپذیرفته است و ما هنوز باید بیش از هر زمان دیگر آمادگی در برابر توطئه های دشمن را دشته باشیم. آن ها سال ها است که تلاش می کنند تا میان مردم افغانستان نفاق بیفکنند و مردم را به جان هم اندازند. اما خوشبختانه هوشیاری و بیداری مردم ما سبب شده است که هر بار تیر آنان به سنگ اصابت کند. آنچه در نقاط مختلف افغانستان و در پشت هر حمله تروریستی نهفته است، همین نیت شوم و هدف کوردلانه است.

معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان  تاکید کرد: دشمنان با خلق فاجعه نمی توانند در برابر اراده و آگاهی و بیداری مردم افغانستان مانع ایجاد کنند و مردم ما را از مسیری که انتخاب کرده اند منصرف کنند.

روز گذشته انفجاری شدید در کابل، پایتخت افغانستان به وقوع پیوست که منجر به کشته شدن ۹ تن و زخمی شدن ۱۸ نفر دیگر انجامید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار