برگزاری نمايشگاه محصولات زراعتی و صنايع دستی زنان در ولايت دايکندى

نمايشگاه محصولات زراعتى و صنايع دستى با هدف معرفی فراورده های زراعتی و صنايع دست ساختۀ زنان در ولايت دايکندى از سوى رياست زراعت و امور زنان اين ولايت برگزار گرديد.

برگزاری نمايشگاه محصولات زراعتی و صنايع دستی زنان در ولايت دايکندىبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نمايشگاه محصولات زراعتى و صنايع دستى با هدف معرفی فراورده های زراعتی و صنايع دست ساختۀ زنان در ولايت دايکندى از سوى رياست زراعت و امور زنان اين ولايت برگزار گرديد.

شيرحسين همدرد مدير ترويج باغداری رياست زراعت، مالدارى و آبيارى ولايت دايکندى گفت: در اين نمایشگاه انواع محصولات باغی دايکندی از جمله  بادام، سيب، انجير، زعفران، کيشته و قروت و… به نمايش گذاشته شد و برگزاری چنين نمايشگاه ها بر معرفی محصولات زراعتی دايکندی تاثير گذار می باشد.

شماری از زنان راه اندازی چنين نمايشگاه ها را در بازاريابی صنایع دستی شان مفيد خوانده و از حکومت می خواهند که زمينه برگزاری چنين نمايشگاه ها را فراهم سازند؛ زيرا  زنان می توانند از اين طریق به استقلاليت مالی دست يابند.

بينظير حسينى يکى از اين زنان اشتراک کننده گفت: «ما از فروش صنايع دستی، عايد خوبی به دست می آوريم و بايد حکومت ما را حمايت نمايد.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
محمد حسن هاشمی
۱۸:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
زعفرانت ؛ مرجع تخصصی خرید زعفران ایران
ما با زعفران زندگی می کنیم؛ همان طور که جنوبی ها با خلیج و شمالی ها با خزر...
کوتاه‌ و ساده کردن دسترسی به طلای سرخ، از پایتخت زعفران جهان (قائنات) تا هر کجا که شما هستید، هدف اصلی گروه زعفرانت است. زعفرانت با حذف واسطه ها به شما اطمینان می‌دهد محصولی که خرید می‌کنید، عاری از هر نوع ناخالصی است.
چشم انداز زعفرانت، سهولت دسترسی مشتریان به طلای سرخ در هر سطحی از سفارش (جزئی یا کلی) و در هر نوع ( زعفران نگین، زعفران سرگل، زعفران پوشال، زعفران دسته ای، زعفران کنجه) با بسته‌بندی محافظ کیفیت و در شأن تحفه اصیل ایرانی است.
آخرین اخبار