طرح مشترک سعودی-آمریکایی برای ضربه زدن به جبهه مقاومت در انتخابات لبنان

شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله تاکید کرد عربستان سعودی و آمریکا طرحی مشترک برای ضربه زدن به مقاومت در انتخابات لبنان دارند.

طرح مشترک عربستان و آمریکا برای ضربه زدن به مقاومتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: ما با طرح مشترک عربستان سعودی و آمریکا برای ضربه زدن به مقاومت در انتخابات مواجه هستیم.

شیخ قاووق در مراسمی در حسینیه شهرک بلیدا افزود: هنگامی که عربستان سعودی اموال زیادی را به مزدوران خود می پردازد تا مقاومت را هدف قرار دهد و محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی جنجالی را برای تشکیل ائتلاف، تحریک آفرینی و خریدن رای ایجاد می کند؛ رای های ما در روز انتخابات به تحرکی در راستای تقویت مقاومت تبدیل می شود.

شیخ قاووق ادامه داد: ما در برابر طرح سعودی – آمریکایی در انتخابات برای هدف قرار دادن مقاومت قرار داریم، و تحریک آفرینی ها و تحرکاتی که برخی از جریان ها بر آن اصرار دارند بیانگر دست داشتن آنها در این طرح با هدف ضربه زدن به مقاومت است، زیرا از طریق تحریک های فرقه گرایانه و بزرگنمایی اختلافات داخلی در لبنان، دیگر همه نقاب‌ها از چهره های آنان برداشته شده و همه اهداف و صورت های واقعی این جریان ها برای همه روشن شده است.

عضو شورای مرکزی حزب الله همچنین تاکید کرد: کسانی که به دنبال فرصت هستند تا از پشت به مقاومت خنجر بزنند خود را رسوا می کنند و در واقع بر این مطلب تاکید می کنند که امنیت ندارند. کسانی که به سخنرانی های تحریک آمیز روی می آورند در خدمت منافع مردم و کشور گام بر نمی دارند، بلکه با این سخنرانی ها بر پایبندی خود به اجرای دستورات و دیکته های خارجی به ویژه عربستان سعودی تاکید می کنند.

وی در ادامه گفت: "کسانی هم هستند که در انتخابات به ایجاد اختلال در ائتلاف موجود بین حزب الله و حزب امل دل بسته اند بنابراین ما باید تاکید کنیم که این ائتلاف، ائتلافی راهبردی و مستحکم است و هیچ فرصتی برای اینگونه امید بستن ها به کسی نمی دهیم. این ائتلاف از اختلافات سیاسی و به دنبال منافع کوچک رفتن، به دور است، بلکه ائتلافی است که مایه نعمت و خیر برای میهن و همه لبنانی هاست".

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار