واکنش معنادار وزارت خارجه اسرائیل به خروج آمریکا از برجام با انتشار پیامی به زبان فارسی

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی توئیتری از تصمیم دونالد ترامپ در خصوص خروج از توافق هسته‌ای ایران (برجام) حمایت کرد.

واکنش معنادار وزارت خارجه اسرائیل به خروج آمریکا از برجام با انتشار پیامی به زبان فارسیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در پی تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای خروج از برجام در پیامی به زبان فارسی در صفحه توییتر خود مدعی شد: «تصمیم پرزیدنت ترامپ برای خروج از توافق هسته‌ای تصمیم شجاعانه و درستی است و ما کاملا از آن حمایت می کنیم. خطرناک ترین رژیم جهان نباید به خطرناک ترین اسلحه جهان دستیابی پیدا کند.»

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در پیام دیگری آورده است: «برای شادی روح برجام باید فاتحه خواند؟»

«متشکریم رئیس جمهور ترامپ. همین. شب خوش»

واکنش معنادار وزارت خارجه اسرائیل به خروج آمریکا از برجام با انتشار پیامی به زبان فارسی

گفتنی است دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، شب گذشته در یک سخنرانی ضمن طرح ادعاهای بی‌اساس علیه ایران، خروج آمریکا از برجام را اعلام كرد.

وی بار دیگر ایران را به حمایت از تروریسم و تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرد و در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد ایران پیشتاز اصلی حمایت از تروریسم در جهان است.

انتهای پیام/

قدردانی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از تصمیم ترامپ درباره خروج از برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
France
علی
۱۷:۵۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
جالبه که اسراییل در انتخابات آمریکا از هیلاری پشتیبانی کرد. اونها هم فکر نمیکردند ترامپ عروسک خیمه شب بازی نتانیاهو بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
اسرایلیها بدانند که ترامپ ازابتدا دربرجام نبود که حالا خارجشده بد عهدی او برای ایرانیها ثابت شده بود و با این عمل نامردی شو برای افکار عمومی دنیا ثابت کرد و روزی را به نام این بدعهدان به ثبت رساند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
خوبه که تمام دنیا می دونن هرچی جنایت دردنیاهست عاملش انگلیس جنایتکار و فرزند نامشروعش یعنی اسرائیل است.
آخرین اخبار