توهین جنجالی ترامپ به ورزشکاران در آمریکا +فیلم

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا این بار بیانیه جنجالی را بر علیه ورزشکاران کشورش صادر کرد.

توهین جنجالی ترامپ به ورزشکاران در آمریکا +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا طی بیانیه‌ای جنجالی گفت فوتبالیست‌های کشورش که پرچم آمریکا و سرود ملی این کشور را  نادیده می گیرند به ویژه کسانی که سیاه پوست هستند نباید در خاک آمریکا بمانند!

ترامپ در مصاحبه‌ با شبکه فاکس نیوز تاکید کرد که بازیکنان لیگ فوتبال آمریکایی به خصوص افرادی که پوست تیره دارند و خواندن سرود ملی را تحریم می‌کنند جایی در آمریکا ندارند و در این شرایط به احتمال زیاد موجب سر و صدای جدیدی خواهند شد. روز گذشته روسای لیگ فوتبال آمریکا تصمیم به اجرای سیاست جدیدی در رقابت‌ها گرفتند که بر اساس آن بازیکنان در هنگام خواندن سرود ملی کشور آمریکا ملزم به ایستادن و احترام نیستند و می توانند در رختکن بمانند تا سرود به پایان برسد.

این موضوع سر و صدای زیادی به همراه داشت چون بدین وسیله بازیکنان بخصوص سیاه پوستان می توانند اعتراضشان را به سیاست‌های غلط آمریکا نشان دهند که قطعا به مذاق ترامپ خوش نخواهد آمد. ترامپ در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد تصمیم مالکان تیم‌های فوتبال گفت: شما باید به احترام سرود ملی بایستید در غیر این صورت حق بازی کردن ندارید و نباید در زمین و  شاید حتی نباید در خاک کشور بمانید. او حتی به بازیکنانی که از خواندن سرود ملی ممانعت می کنند توهین کرد و با لفظ بدی آنها را خطاب قرار داد.

طبق قوانین فوتبال آمریکایی، همه بازیکنان باید برای خواندن سرود ملی بایستند اما ممانعت تعدادی از بازیکنان از این کار که به پرداخت جرائم سنگین مالی منجر می‌شد، مسئولان تیم‌های فوتبال را بر آن داشت تا تدابیر جدیدی بیاندیشند و به بازیکنانی که حاضر به خواندن سرود ملی نیستند اجازه دهند تا در رختکن بمانند.


انتهای پیام/

رفتار توهین‌آمیز ترامپ با ورزشکاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
اين ترامپ نادان عجب ادم بی ثمری هست رذلترین كسي كه تو عمرم ديدم همين جنایتکار هست
آخرین اخبار