کرمان استان معین وزارت در برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کرمان گفت: استان کرمان به عنوان استان معین وزارت در برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان انتخاب شد.

روح الله اسدی،  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه 4 استان به عنوان استان های معین در 4 حوزه معرفی شده اند، گفت: بر این اساس،  استان آذربایجان شرقی در بحث طرح های ملی و فراگیر جوانان، سمنان در بحث مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه، گلستان در بحث هماهنگی و نظارت بر امور جوانان و کرمان در بحث برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان به عنوان استان های معین انتخاب شدند.

وی توجه ویژه به برنامه های آموزشی، ازدواج، همایش های مهارت های زندگی و توسعه دفاتر تحکیم بنیان خانواده در استان را از برنامه های شاخص اداره کل در این حوزه عنوان کرد و افزود: این برنامه ها طبق برنامه عملیاتی تدوین شده در  استان در حال اجرا هستند.

اسدی پیگیری تسهیلات ازدواج، راه اندازی مجمع خیران ازدواج، برپایی نمایشگاه و جشنواره های ازدواج و گسترش ازدواج آسان آگاهانه و پایدار را از دیگر برنامه های اداره کل در این خصوص برشمرد.

وی با اشاره به برگزاری هفتمین گردهمایی مسئولان امور جوانان سراسر کشور طی 4 و 5 تیرماه به میزبانی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: مقرر شده است در این گردهمایی، هر یک از استان های معین در حوزه های مرتبط به خود، بررسی و جمع بندی مسائل و مشکلات مربوطه را جمع آوری و ارائه دهند.

انتهای پیام/ب

کرمان در برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، استان معین وزارت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار