به ۲۰ خودرو گرفتار در سیل امدادرسانی شد

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان گفت: تیم‌های امدادی هلال‌احمر در سراسر شهرستان‌ها به‌ویژه مناطق مستعد جاری شدن سیلاب در حالت آماده‌باش قرار دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی آقا یحیایی معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به امدادرسانی نیرو‌های امدادی هلال‌احمر به ۲۰ ماشین گرفتار در سیل در منطقه تاش گفت:به دلیل بارش‌های شدید باران روز گذشته در شاهرود و نواحی شمالی استان سمنان  در برخی مناطق به‌ویژه روستای تاش شاهرود، مهدی‌شهر و روستای رامه از توابع شهرستان آرادان شاهد جاری شدن سیلاب بودیم.

وی با بیان اینکه سیلاب در منطقه تاش شاهرود خسارت‌هایی را به سطح جاده و برخی اراضی کشاورزی وارد کرد افزود: ۲۰ خودرو گرفتار در سیل با کمک نیرو‌های امدادی هلال‌احمر استان سمنان نجات یافتند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به اینکه درمجموع ۸۰ نفر در شب گذشته دچار حادثه شدند تصریح کرد: این افراد به گرم‌خانه منتقل شدند و غذا‌های کنسروی بین آنان توزیع‌شده است.

وی افزود: ۴ تیم عملیاتی شاهرود شامل ۱۲ نفر از اعضای نجات گر داوطلب و کارکنان هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان روستای تاش اعزام شدند و این در حالی است که در مهدی‌شهر و آرادان مسیر جاری شدن سیلاب به‌سرعت کنترل شد.

یحیایی با تأکید بر اینکه بر اساس اعلام هواشناسی بارش باران در نواحی مستعد و شمالی استان سمنان ادامه دارد اذعان کرد: تمام نیرو‌های امدادی هلال‌احمر در حالت آماده‌باش قرار دارند و در صورت وقوع حادثه برای خدمت‌رسانی به مردم آمادگی دارند.

انتهای پیام/ ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.