کرمان یکی از پایلوت‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی کشور

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ۱۵ پایگاه کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌های سیرجان، جیرفت و کرمان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی جلالی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله مهم‌ترین اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سال جاری است.

وی افزود: در بین ۳۰ دستگاه فعال در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی پیشتاز بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: حاشیه نشینی، طلاق و اعتیاد سه اولویت سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان در بحث آسیب‌های اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه در این سه حوزه اقداماتی در دست انجام است، بیان کرد: در بحث حاشیه نشینی پایگاه‌های مردم نهاد فرهنگی با اعزام روحانی مستقر ایجاد کرده ایم.

وی گفت: در حال حاضر ۱۲ روحانی به عنوان قطب فرهنگی در شهرستان کرمان در سکونتگاه‌های غیررسمی داریم که اقدامات فرهنگی را ساماندهی می‌کنند.
 

حجت الاسلام علی جلالی بیان کرد: مجموعه ۳۰ دستگاه فعال در زمینه آسیب‌های اجتماعی به این نتیجه رسیده اند که بهترین نهادی که می‌تواند در این زمینه و کاهش مشکلات فرهنگی تاثیرگذار و خدمت گذار باشد سازمان تبلیغات اسلامی است.
 

وی عنوان کرد: با پی گیری‌های انجام شده قرار است امسال سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان هم به عنوان یکی از پایلوت‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور مطرح باشد که در صورت تحقق ۱۵ پایگاه کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌های سیرجان، جیرفت و کرمان ایجاد می‌شود.

وی افزود: دوره‌های آموزشی با همکاری معاونت پیشگیری از جرائم دادگستری استان کرمان برای بخشی از روحانیون برگزار شده است و این افراد به عنوان مبلغ در این زمینه توانسته اند بسیار اثرگذار باشند.
انتهای پیام/ی

ایجاد 15پایگاه کاهش آسیب های اجتماعی در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار