واگذاری بخشی از فرایند تأسیس دفاتر خدمات مسافرتی به دفتر پیشخوان دولت

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس از واگذاری بخشی از فرایند تأسیس شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در شیراز به دفتر پیشخوان دولت خبر داد.

واگذاری بخشی از فرایند تأسیس دفاتر خدمات مسافرتی به دفتر پیشخوان دولت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید موید محسن نژاد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس اظهار کرد: به منظور کاهش تصدی گری دولت، سیاست و رویکرد قانون اساسی و برنامه پنجم توسعه و با هدف تسهیل در امور شهروندان، طی انعقاد تفاهم نامه با یکی از دفاتر پیشخوان دولت، بخشی از فرایند تأسیس شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در شیراز به این دفتر واگذار شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: پس از آموزش و برگزاری دوره توجیهی کارکنان این دفتر، زمینه همکاری‌های دو جانبه، از روز یکشنبه ۱۰ تیرماه سال جاری آغاز شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان تأسیس دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و جهانگردی باید برای ارائه درخواست و ادامه فرآیند امور مربوطه به نشانی شیراز، پل باغ صفا، خیابان فردوسی، حد فاصل کوچه ۱۸ و ۲۰، دفتر پیشخوان دولت، پلاک ۲۴۶ مراجعه کنند.

گفتنی است، تسهیل امور برای شهروندان، تکریم ارباب رجوع، کاهش تصدی گری دولت و افزایش توان نظارتی دولت و همچنین ایجاد زمینه اشتغال برای بخش خصوصی از مزایای واگذاری امور به دفاتر پیشخوان دولت خواهد بود.

انتهای پیام/ن

واگذاری فرایند تأسیس دفاتر خدمات مسافرتی به دفتر پیشخوان دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.