شرایط بحرانی بیمارستان دولتی واشنگتن

صد‌ها بیمار در بیمارستان روانی دولتی واشنگتن در پشت دیوار‌های بلند آجری و پنجره‌های مهر و موم شده، در شرایطی به سر می‌برند که استاندارد‌های سلامت و امنیت آمریکا را رعایت نمی‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آسوشیتدپرس، ­در پشت دیوار‌های بلند آجری و پنجره‌های مهر و موم شده، صد‌ها بیمار در بیمارستان روانی دولتی واشنگتن در شرایطی به سر می‌برند که استاندارد‌های سلامت و امنیت آمریکا را رعایت نمی‌کند، پرستاران و روانپزشکانی که از زمان مجاز در این بیمارستان در شیفت‌های خود بیشتر کار می‌کنند، می‌گویند علیرغم کمبود شدید نیروی انسانی آن‌ها در سیستمی قرار گرفته‌اند که اگر از آن انتقاد کنند، تنبیه می‌شوند.

لیزا بوزر که مادرش به مدت دو سال در بیمارستان دولتی وسترن (Western) بستری بود و مورد ده‌ها بدرفتاری قرار گرفته است، گفت: «این بیمارستان کارمندان کافی برای حفاظت از بیماران ندارد و حداقل مراقبت‌های پزشکی فراهم می‌شود.»

وی که از این بیمارستان دولتی شکایت کرده است در ادامه افزود: «رفتن به آنجا مانند رفتن به جهنم است. واقعا فکر می‌کردم قبل از اینکه بتوانم مادرم را از آنجا خارج کنم، او را خواهند کشت.»

مقامات آمریکایی طی سال‌های گذشته با گزارش خشونت‌ها در حوزه بهداشتی و مراقبتی در ۸۰۰ تخت بیمارستان روبرو هستند.

شرایط بحرانی بیمارستان دولتی واشنگتن

طبق نتایج بازرسی اخیر فدرال، علیرغم تغییرات مدیریتی و وعده‌ها برای اصلاح مشکلات، این بیمارستان همچنان جان بیماران را در خطر می‌اندازد. به طور مثال برخی کپسول اکسیژن دریافت نمی‌کنند یا قند خون آن‌ها بررسی نمی‌شود، جراحات به طور مناسب درمان نمی‌شوند. ساختمان بیمارستان نیز همواره در خطر آتش‌سوزی قرار دارد.

شرایط بحرانی بیمارستان دولتی واشنگتن

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار