رئیس سازمان سما؛

ارتقای کیفیت آموزش در مدارس و دانشگا‌ه‌های کشور اولویت اساسی است

رئیس سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ارتقای کیفیت آموزش در مدارس و دانشگا‌ه‌های سراسر کشور اولویت اساسی است.

علیرضا منظری توکلی، رئیس سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی در گردهمایی روسا و دبیران شورای نظارت و هماهنگی دانشگاه سمای آزاد کشور در اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: ارتقای کیفیت آموزش در مدارس و دانشگا‌ه‌های سراسر کشور اولویت اساسی است و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده تا بتوانم نیروهای کاردان تبربیت کنیم.

وی با اشاره به این که تربیت تکنسین‌ها و افراد کاردان اولویت اساسی است افزود: انتظار می‌رود در تمامی استان‌ها به این امر توجه ویژه‌ای شود تا بتوانیم گام اساسی در تربیت نیروهای کاردان برداریم.

رئیس سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مطالبات روسا و معاونان دانشگاه‌های سما مورد بررسی قرار گرفت که بیشتر این مطالبات علمی بود که با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته این مطالبات تحقق می‌یابد.

توکلی تصریح کرد: دانشگاه‌ها و مدارس سما فرصتی بزرگ برای تربیت نیروهای کاردان است و باید از این ظرفیت به نحو اساسی استفاده شود.

وی اظهار کرد: تربیت نیروهای کاردان با آموزش مناسب اولویت مدارس سما است و استفاده از اساتید مجرب و توانمند مبنای اساسی است تا بتوانیم به اهداف مورد نظر خود برسیم.

توکلی افزود: یکی از اولویت‌های اساسی ما تحقق این سند است تا بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های هدفمند به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/ح

دانشگاه‌ها و مدارس سما فرصتی بزرگ برای تربیت نیروهای کاردان است

برچسب ها: دانشگاه ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار