امیری و هژبری قهرمانان آدینه آزاد کرمان

مسابقات تنیس آدینه آزاد بانوان و آقایان استان کرمان با قهرمانی دریا امیری و مسیح هژبری پایان یافت.

عباس ایرانمنش، نایب رییس هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات تنیس آدینه آزاد بانوان استان با شرکت ۲۰ بازیکن از شهرستان های کرمان و سیرجان بعد از ۱۲ ساعت رقابت و انجام ۳۹ مسابقه خاتمه یافت.

وی افزود: در پایان این رقابت ها، دریا امیری، سارا چاوشیان و رعنا بارزمان به ترتیب عناوین اول تا سوم  مسابقات را از آن خود کردند.

ایرانمنش از زحمات نیلوفر علیزاده و سارا کرباسی برای برگزاری مسابقات تشکر و قدردانی کرد و یادآور شد: آدینه بانوان، هفته آینده عصر جمعه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این رقابت ها در بخش آقایان نیز با شرکت ۲۰ بازیکن از شهرستان های کرمان و سیرجان، بعد از ۱۱ ساعت رقابت و برگزاری ۳۹ مسابقه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

ایرانمنش یادآور شد: در نهایت، مسیح هژبری، بهنام اکبرزداه و حمیدرضا زرکش مقام های اول تا سوم رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

وی با تشکر از تلاش های حمیدرضا زرکش رییس کمیته مسابقات هیئت تنیس استان کرمان و محمد رضا سام زاده برای برگزاری خوب مسابقات و قدردانی از محمد نخعی، مدیر باشگاه تنیس اقبال برای همکاری مناسب، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این رقابت ها شاهد پیشرفت بیش از پیش تنیس استان در سطوح ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/ب

مسابقات تنیس آدینه آزاد بانوان و آقایان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار