دانشگاه علمی کاربردی راهی برای توسعه اشتغال پایدار

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان گفت: دانشگاه علمی کاربردی بعد از طی مراحل توسعه کمی، تمرکز خود را بر توسعه کیفی گذاشته و از امسال شاهد رتبه بندی دانشگاه‌های علمی کاربردی خواهیم بود که در سه سطح رتبه بندی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سمیرا ملاپور راشدی سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان در نشست خبری گفت: حساسیت نقش خبرنگاران انکارناپذیر است و خبرنگاران واسطه بین مردم و مسئولان هستند.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان گفت: سعی کرده ایم رشته‌های جدیدی در دانشگاه علمی کاربردی مطابق با نیاز جامعه اضافه کنیم.

وی با اشاره به ایجاد مراکز رشد و فناوری در دانشگاه افزود: نخستین مرکز رشد و فناوری از سال ۹۴ در شهربابک ایجاد شد که با ۲۵ واحد فناوری در ارتباط است.

راشدی تصریح کرد: دو مرکز رشد و فناوری نیز در مرکز نوبنیاد سیرجان و دانشگاه علمی کاربردی هواپیمایی ماهان هم اکنون مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه دغدغه مردم، دغدغه خبرنگاران است، افزود: خصوصیت ویژه خبرنگاران حق طلبی است که آن‌ها را در زمره انبیاء قرار می‌دهد.

راشدی تصریح کرد: ۲۵ سال از فعالیت دانشگاه علمی کاربردی می‌گذرد که امیدواریم با تجربیات این سال‌ها بتوانیم به اهداف والای این نهاد برسیم.

وی بیان کرد: دانشگاه علمی کاربردی بعد از طی مراحل توسعه کمی، تمرکز خود را بر توسعه کیفی گذاشته و از امسال شاهد رتبه بندی دانشگاه‌های علمی کاربردی خواهیم بود که در سه سطح رتبه بندی می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت مهارت آموزی و فناوری روز بیان کرد: جمعیت مدرسان دانشگاه علمی کاربردی نیز به زودی به روزرسانی و مهارت سنجی می‌شوند و رتبه بندی و سطح بندی خواهند شد.

راشدی درباره شهریه دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: ۵ تا ۸ درصد افزایش شهریه در سال تحصیلی جدید خواهیم داشت.
انتهای پیام/ی

افزایش 5تا8 درصدی شهریه دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال تحصیلی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار