بی‌توجهی به ابتدایی‌ترین مسائل بهداشتی در قلب اروپا

ساکنان محله اعیانی پاریس از بوی تعفن به ستوه آمده‌اند!

ایجاد سرویس بهداشتی‌های عمومی در خیابان‌های پاریس و بوی تعفن بسیار، زندگی ساکنان این مناطق را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

تلگراف: ساکنان محله اعیانی پاریس از بوی تعفن به ستوه آمده‌اند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلگراف، بوی زننده ادرار در خیابان‌های پاریس از مدت‌ها قبل یکی از مشکلات عمده زندگی در این شهر بوده است، با این حال ایجاد سرویس بهداشتی‌های جدید که استفاده‌کنندگان از آن را در معرض عموم قرار می دهد، بسیاری از ساکنان این شهر را شوکه کرده است.

فرانسوی ها معمولا درباره این مسئله که نسبت به انگلیسی‌ها کمتر «بی حیا» هستند، شوخی می کنند، اما حتی پاریسی‌هایی که مبادی آداب نیز نیستند، نسبت به این جایگاه های عمومی که در پیاده‌روها قرار گرفته‌اند، اعتراض دارند.

یک مورد از این جایگاه‌ها که به شکل صندوق پست است و بالای آن گل کاشته شده در محله اعیان نشین سنت لوئیس در پاریس قرار گرفته و اعتراضات فراوانی ایجاد کرده است.

در پی این موضوع، این محله که معمولا در قلب پاریس فضای آرامی دارد، به محلی از اعتراضات شدید تبدیل شده است. ساکنان و مغازه داران با نوشتن نامه به شهردار پاریس درخواست داده اند که این جایگاه ها فورا حذف شود. معترضان اعلام کرده اند که در حال تهیه یک طومار هستند.

پائولا یکی از مغازه داران محلی درباره این موضوع می گوید: «ما شرم زده هستیم. ایجاد یک جایگاه پلاستیکی در زیر پنجره عمارت لوزون که از زیباترین مناطق این محله به شمار می رود، ناگوار است. این کار باعث شده تا پاریس مضحک شود و مورد تمسخر قرار بگیرد.»

ووتر، 43 ساله که از آمستردامِ هلند برای گردشگری به پاریس آمده است، می گوید از این جایگاه استفاده کرده ولی احساس خوبی نداشته است. وی گفت: «توالت های عمومی معمولا پوشیده تر هستند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
دیگه نمی دونم چی بگم
آخرین اخبار