قربانی:

امروز در زمینه قطعه سازی توان صادرات داریم

فرمانده هوانیروز ارتش، گفت: در قطعه سازی پیشرفت های بسیاری داشته و امروز توان تامین همه نیاز های خود و حتی صادرات را داریم.

امروز در زمینه قطعه سازی توان صادرات داریمبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش هم افزایی هوانیروز سپاه و ارتش که صبح امروز شنبه 27 مردادماه در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد اظهار کرد: از روزی که مسئولیت هوانیروز به من سپرده شد طرح های ۲۸ گانه با عنوان ولایت را در دستور کار قرار دادیم و همچنین پشتیبانی از نیروهای سپاه و ارتش را انجام می دهیم.

وی افزود: امدادرسانی یکی دیگر از اقدامات هوانیروز است، از سوی دیگر در قطعه سازی پیشرفت های بسیاری داشته و امروز توان تامین همه نیاز های خود و حتی صادرات را داریم.

قربانی به نقش آفرینی هوانیروز ارتش در دفاع مقدس پرداخت و گفت: هوانیروز در دفاع مقدس، ۱۷ استان را تحت پوشش اورژانس هوایی قرار داد و در مواقع ضروری مانند زلزله و سیل اولین نیرویی بود که در صحنه حاضر شده است.

وی در ادامه با اشاره به دلایل برگزاری همایش هم افزایی هوانیروز سپاه و ارتش، تصریح کرد: این همایش در راستای تعامل و هم افزایی و افزایش توان دفاعی و ماموریتی هوانیروز در راستای فرامین مقام معظم رهبری است. در طرح های ۲۸ گانه لبیک اقدامات بسیار مثبتی انجام شده و این طرح ها در راستای ارتقاء تجهیزات و سطح آمادگی نیروها و البته تکریم کارکنان و پیشکسوتان هوانیروز به خوبی انجام شد. ارتقای آموزش کارکنان و تعمیر و تجهیز بالگردها نیز از جمله کارهایی است که انجام شده است.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به فعالیت های یگان هواپیمایی نزاجا، خاطرنشان کرد: تاکنون تجهیز بالگردهای ۲۱۴ به راکت انداز، تجهیز ۲۰ بالگرد به سامانه دید در شب، تغییر کاربری موشک های برد بلند و پوشش عملیاتی ۱۷ استان کشور را در حوزه اورژانس هوایی به انجام رسانده ایم.

وی در پایان تاکید کرد: هوانیروز ضمن انجام ماموریت های محوله، از قرارگاه های نجف اشرف، حمزه سیدالشهدا سپاه و... نیز پشتیبانی می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
پس چرا پراید شده 30000000 تومان!
آخرین اخبار