در نشست ستاد هماهنگی اربعین حسینی مطرح شد:

ساماندهی موکب های شهرستان بهمئی

ساماندهی موکب ها و گرامیداشت اربعین حسینی در شهرستان بهمئی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ با حضور فرماندار، امام جمعه شهر لیکک و دیگر اعضای ستاد ، جلسه ساماندهی موکب ها و گرامیداشت اربعین حسینی در سالن فرمانداري بهمئی برگزار شد.
افروغی امام جمعه شهر لیکک با اشاره به فلسفه قیام عاشورا گفت : امام حسین (ع ) در مبارزه با فساد و ظلم حاکمان دوران خود درس ظلم ستیزی و آزادگی به ما دادند تا زمینه مبارزه با زیاده خواهی و استکبار ستیزی را برای همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان فراهم نمایند.
سنایی فرماندار بهمئی نیز افزود : گرامیداشت قیام عاشورا و اربعین حسینی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک فراوانی می‌کند و پیاده روی روز اربعین بزرگترین مانور اقتدار جهان تشیع می باشد و در سال‌های گذشته ثابت شده که ایران اسلامی می تواند در اوج ناامنی بهترین مدیریت را در زمینه برگزاری این همایش بزرگ داشته باشد.

استقرار یک موکب در سه راهی امیر حاضر توسط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و یک موکب دیگر در کشور عراق (مسیر نجف به کربلای معلی)با محوریت هیئت رزمندگان اسلام، برگزاری جلسه ای توجیهی به منظور آموزش مسئولین کاروان ها و زائرین اربعین، واریز کمک های نقدی به حساب اعلام شده توسط مدیران مواکب و ستاد بازسازی عتبات شهرستان نزد بانک ملی لیکک، ساماندهی مراسم پیاده روی جاماندگان از اربعین شهرستان(ویژه روز اربعین ) از مهمترین مصوبات این نشست بود.

 انتهای پیام/غ

برگزاری نشست ستاد اربعین بهمئی

برچسب ها: اربعین حسینی ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.