لاریجانی در جریان استیضاح وزیر اقتصاد:

اظهارات حضرتی از روی دلسوزی نسبت به شرایط کنونی بود/ اما نباید عبارات طوری باشد که دیگران سوءاستفاده کنند

رئیس مجلس نسبت به اعتراض تعدادی از نمایندگان به اظهارات نماینده مردم تهران در مجلس واکنش نشان داد.

اظهارات حضرتی از روی دلسوزی نسبت به شرایط کنونی بود/ اما نباید عبارات طوری باشد که دیگران سواستفاده کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس در جریان استیضاح کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی بعد از اعتراض حجت‌الاسلام سالک و سلیمی به اظهارات الیاس حضرتی نماینده تهران خطاب به نمایندگان گفت: حضرتی از روی دلسوزی مسائلی را مطرح کرده‌اند تا خواستند شرایط سخت امروز کشور را تصریح کنند.

وی تصریح کرد: حضرتی به نوعی همنوایی با شرایط کشور را مطرح کرده و اظهارات وی از روی خیرخواهی بوده است، اما نباید اعتبارات طوری مطرح شود که دیگران از ان سوءاستفاده کنند.

لاریجانی اظهار کرد: تلاطم‌های امروز مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده وگرنه حجم خدمات بعد از انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر بوده و اقدامات مدیران قابل تقدیر است و آقای حضرتی تنها خواستند بگویند که این تلاطم‌ها اکنون مشکلاتی را ایجاد کرده است.

شایان ذکر است حضرتی نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید که در موافقت با استیضاح کرباسیان وزیر اقتصاد در جایگاه قرار گرفته بود نسبت به اوضاع کنونی اقتصادی کشور و آسیب های وارده به مردم انتقاد شدید کرد و گفت: ما مردم را بیچاره کردیم و این مردم دیگر چه باید بکنند.

بعد از اظهارات حضرتی تعدادی از نمایندگان انتقاد داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار