کسب ۲ نشان بازی‌های پارآسیایی توسط ورزشکاران لرستانی

بهزاد عزیزی در پرتاب نیزه و حامد امیری در پرتاب دیسک در دومین روز از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی به ترتیب صاحب نشان نقره و برنز شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛بهزاد عزیزی در پرتاب نیزه و حامد امیری در پرتاب دیسک در دومین روز از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی به ترتیب صاحب نشان نقره و برنز شدند.

، در پرتاب نیزه کلاس F۱۲/۱۳ بهزاد عزیزی از لرستان با حدنصاب ۶۵ متر و ۶۲ سانتی متر و سید عرفان حسینی با رکورد ۵۸ متر و ۱۷ سانتی متر، پس از نماینده ازبکستان به مدال نقره و برنز دست یافتند.


علیرضا قلعه ناصری با پرتاب ۱۲ متر و ۴۳ سانتی متری بهترین عملکرد را داشت و پنجمین طلای کاروان ایران را به نام خود ثبت کرد.
جلیل باقری با ۱۲ متر و ۳۷ سانتی متر نقره گرفت و حامد امیری از لرستان با ۱۲ متر و ۳۰ سانتی متر سوم شد و مدال برنز را از آن خود کرد.


محسن کاییدی، هادی کاییدی، سجاد محمدیان، فرزاد سپه وند، حامد امیری، عارف بهاروند، بهزاد عزیزی فرشته مرادی مقدم، معصومه خدابخشی به عنوان ورزشکار در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.


همچنین مصطفی بهرامی مربی دو و میدانی، مهدی آقا جانی داور، سعید عزیزی و مسعود حیدری نیز به عنوان ورزشکاران نابینا راهی این رقابت‌ها خواهند شد.


کاروان ورزشی ایران تا کنون در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۵ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز به دست آورده است.


سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ در روز‌های ۱۴ تا ۲۱ مهر با حضور ۲ هزار ۸۸۰ ورزشکار از ۴۱ کشور در ۱۸ رشته ورزشی به میزبانی جاکارتا برگزار می‌شود.


در این بازی‌ها ٦٨٥ مدال توزیع می‌شود که از این تعداد ٣٠٠ نشان برای زنان، ٣٤٣ مدال برای مردان و ٤١ گردن آویز در میکس و تیمی است.


ایران با ۲۰۹ ورزشکار و در ۱۳ رشته ورزشی راهی سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شده است.

انتهای پیام /ب

ورزشکاران لرستانی ۲ نشان بازی‌های پارآسیایی را کسب کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار