نقش آفرینی دانشگاه، حوزه و سازمان تبلیغات در ترویج گفتمان دینی

مدیر کل تبلیغات اسلامی نقش آفرینی دانشگاه، حوزه و سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج گفتمان‌های دینی مهم برشمرد.

نقش آفرینی دانشگاه، حوزه و سازمان تبلیغات در ترویج گفتمان دینیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت‌الاسلام علی جلالی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در دیدار با حجت‌الاسلام حمزه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه شهید باهنراستان کرمان استفاده از ظرفیت دانشگاه، حوزه و سازمان تبلیغات اسلامی را پیوندی عمیق در جهت ترویج فرهنگ ناب اسلامی برشمرد.

حجت‌الاسلام جلالی جلسات پرسش و پاسخ و گفتمان دینی را یکی از شاخص‌ها و اولویت‌های این اداره کل برای اقشار تاثیر کذار جامعه به‌ویژه دانشجویان عنوان کرد و افزود:این اداره کل امکان برگزاری طرح گفتمان دینی با تعامل و هم افزایی با دانشگاه را دارد؛ لذا امیدواریم تا پایان سال جاری تعداد ۵۰ گفتمان دینی باهمکاری دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان اجرا کنیم.

وی ضمن ارائه پیشنهادی خواستار معرفی نماینده‌ای از سوی دانشگاه بعنوان رابط فرهنگی بین سازمان تبلیغات اسلامی و این نهاد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان ایجاد پاتوق‌های فرهنگی در سطح دانشگاه را مهم برشمرد و افزود:کیفیت بخشیدن برنامه‌های فرهنگی مانند گفتمان و نشست‌های تخصصی همچنین ایجاد پاتوق فرهنگی درسطح دانشگاه به ارتقای سطح اطلاعات، دانش و بینش دانشجویان کمک شایانی می‌کند.

همچنین حجت‌الاسلام حمزه ضمن قدردانی از حمایت سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و گفتمان‌های دینی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی دانشگاه گزارشی از طرح‌های راهبردی دانشگاه مطرح کرد و بیان داشت:متاسفانه با بودجه کمی که این نهاد دارد برای اجرای این طرح‌ها قادر به برگزاری تمامی طرح‌ها نمی‌باشیم لذا امیدواریم سازمان تبلیغات اسلامی پشتیبان این مجموعه باشد.

وی با اشاره سابقه فعالیت‌های فرهنگی خود در این نهاد افزود:دفتر نهاد مقام معظم رهبری تاکنون نشست‌های خوب و موثری با عنوان کرسی‌های آزاد اندیشی از جمله نشست‌های هم اندیشی، تاریخی سیاسی، خانواده و پرسش و پاسخ همچنین سلسله مباحث دینی اشاره کرد.

گفتنی است، مدیر کل تبلیغات اسلامی ضمن قدردانی از مجموعه دفتر نهاد رهبری دانشگاه در خصوص اجرای طرح گفتمان‌های دینی جهت هرگونه همکاری قول مساعد را دادند.
انتهای پیام/ح

لزوم تعامل حوزه،دانشگاه وتبلیغات اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار