کمیسیون انتخابات: به مراکزی که با تاخیر روند رای گیری را آغاز کرده اند زمان بیشتری داده می شود

کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که در مراکز و محلاتی که روند رای دهی با تاخیر آغاز شده است وقت اضافی در نظر گرفته می شود.

کمیسیون انتخابات: به مراکزی که با تاخیر روند رای گیری را آغاز کرده اند زمان بیشتری داده می شودبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که در مراکز و محلاتی که روند رای دهی با تاخیر آغاز شده است وقت اضافی در نظر گرفته می شود.

عبدالبدیع صیاد، رئیس کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان لحظاتی قبل در یک کنفرانس خبری گفت: در مراکز رای‌دهی که کارمندان کمیسیون کارشان را با تاخیر آغاز کرده‌اند و زمان تلف شده، این کمیسیون در نظر دارد تا زمان بیشتر به آنان اختصاص دهد تا هیچ کسی از رای‌دهی محروم نشود.

وی افزود: انتخابات پروسه بزرگ ملی است و برخی مشکلات نیز وجود دارد. وی تصریح کرد که کارمندان این کمیسیون معلمین هستند و در برخی مراکز با تاخیر آمده و در برخی‌مراکز حضور ندارند. صیاد افزود: کمیسیون انتخابات از کارمندان جایگزین استفاده می‌کند تا این مشکل حل شود.

این در حالی است که اکثر مراکز رای‌دهی در شهر کابل و در برخی ولایات با تاخیر کارشان را آغاز کرده‌اند و صف‌های رای‌دهندگان در مراکز رای‌دهی طولانی شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار