اجرای روزانه ۵۲ نوبت نمایش در استان همدان/رکورد زنی نمایش‌های سیار در جشنواره بیست و ششم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از افزایش نزدیک به دو برابری اجرای روزانه نمایش‌ها در بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خبر داد.

اجرای روزانه ۵۲ نوبت نمایش در استان همدان/رکورد زنی نمایش‌های سیار در جشنواره بیست و ششماحمد رضا احسانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: روزانه در سه نوبت ساعت‌های ۱۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ اجرای نمایش‌ها را در سه تالاراصلی، پلاتو و استاد عبادی مجتمع بوعلی سینا، تالار اصلی و پلاتو مجتمع شهید اوینی، تالار فجر، کانون مهدیه و تالار اداره کل ارشاد اسلامی استان، سه نمایش خیابانی در محوطه مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا، شهید آوینی و پارک کودک همدان داشته ایم.

او از اجرای نمایش ها‌ی بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همه شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: هر روز اجرای این نمایش‌ها را در تالار‌های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها به جز شهرستان تازه تاسیس درگزین به خاطر نداشتن سالن نمایش داشته ایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از رکورد زنی اجرای نمایش از طریق تماشاخانه‌های سیاردراستان هم خبر داد و گفت: تماشاخانه‌های سیارروزانه ۲۰ اجرای نمایش در مناطق حاشیه و محروم شهر داشته اند.

او ازبرگزاری کارگاه‌های تخصصی تئاتر هم همزمان با این جشنواره در همدان خبرداد و گفت:کارگاه تخصصی تئاتر با حضور کارگردانان و صاحب نظران تئاتر کشور‌های الجزایر، اسپانیا و ایتالیا هم برگزار شد.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۱۶ تا ۲۱ آبان در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ا

رکورد زنی نمایش‌های سیار در جشنواره بیست و ششم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.